۱۲۰۹۰۹۳
۲۷۱
۲۷۱
پ

جنگ روانی یحیی و فرهاد ادامه دارد

جنگ روانی یحیی گل محمدی و فرهاد مجیدی وارد مراحل تازه ای شده و یحیی امروز صراحتا گفت امسال کمکهای زیادی به استقلال شده است.

خبرورزشی: یحیی گل محمدی در مصاحبه اش از استقلال اسم برده و گفته کمکهای زیادی به این تیم شده است. این که منظور یحیی دقیقا چیست را نمی دانیم اما این حرفها ادامه جنگ روانی است که از قبل شروع شده بود. وقتی یحیی در دربی به داور اعتراضات تندی کرد،فرهاد مجیدی با کنایه گفت اگر من جای بعضی ها بودم در میدان آزادی اعدامم می کردند!حالا هم یحیی به یکسری از کمک ها اشاره می کند و جالب این که استقلالی ها هم می گویند به پرسپولیس کمکهای خاصی می شود.

به نظر می رسد این جنگ روانی تا پایان لیگ برتر ادامه داشته باشد چون طرفین می دانند که گاهی نتیجه در مستطیل سبز رقم نمی خورد. همین حالا بازیکنان هر دو تیم تقریبا ممنوع المصاحبه هستند و شرایط طوری شده که انگار تمرینات در پادگان برگزار می شود!به طور کلی فضا،فضای عجیبی است در حالی که این دو تیم سالهای متمادی با هم رقیب بودند و از این خبرها نبود که مثلا دهان بازیکنان را ببندند و یا دور محل تمرین را پارچه بکشند. سالهایی که پروین و پورحیدری با کلی ستناره مطرح رقیب همدیگر بودند از این داستان ها نبود و اتفاقا پرسپولیس و استقلال بهتر و تماشاگرپسند تر هم بازی می کردنداما خب ،زمانه عوض شده و کاری هم نمی توان کرد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج