۱۲۰۹۱۲۸
۲۷۵
۲۷۵
پ

لاپورتا آب‌پاکی را روی دست هوادار بارسا ریخت

به نظر می رسد بارسلونا هیچ شانسی برای جذب ارلینگ هالند ندارد.

ورزش سه: قرارداد هالند با باشگاه بروسیا دورتموند تا سال ۲۰۲۴ ادامه دارد اما بند فسخ ۷۵ میلیون یورویی این بازیکن در تابستان پیش‌رو فعال می‌شود و همین موضوع باعث شده که او به یکی از سوژه‌های اصلی بازار نقل و انتقالات تبدیل شود. 

بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی در حال بررسی شرایط جذب این بازیکن هستند اما طی هفته‌های اخیر از منچسترسیتی و رئال مادرید به عنوان گزینه‌های اول خرید این ستاره نروژی نام برده می‌شد. البته در چند روز گذشته شایعات درباره انتقال احتمالی ارلینگ هالند به منچسترسیتی قوت گرفته و حتی رسانه‌های انگلیسی مدعی شدند که او به حضور در جمع شاگردان پپ گواردیولا بسیار نزدیک شده است.

لاپورتا آب‌پاکی را روی دست هوادار بارسا ریخت

در مقطعی از بارسلونا نیز به عنوان یکی از مشتریان ستاره نروژی نام برده می‌شد. تا جایی که حتی رسانه‌های کاتالانی مدعی شدند که این ستاره نروژی هدف اصلی خوان لاپورتا در تابستان 2022 محسوب می‌شود و بارسلونا به دنبال این است که ستاره نروژی را به عنوان بمب نقل و انتقالاتی به خدمت بگیرد.

با این حال به نظر می‌رسد که هزینه نقل و انتقالاتی بالای ارلینگ هالند و وضعیت نابسامان اقتصادی بارسلونا باعث شده که باشگاه کاتالانی از به خدمت گرفتن این ستاره جوان اما در عین حالت تعیین کننده پشیمان شود.‌ 

در حالی که گفته می شد بارسلونا همچنان نیم نگاهی به جذب ارلینگ دارد اما خوان لاپورتا امروز آب پاکی را روی دست هواداران این تیم ریخت. جایی که یک هوادار کودک بارسا از رئیس این باشگاه سوال کرد که آیا بلوگرانا ارلینگ هالند را به خدمت می گیرد یا خیر که لاپورتا در جواب او یک پاسخ "نه" قاطع داد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج