جاباما
۱۲۰۹۵۷۵
۳۳۴
۳۳۴
پ

ابهام دادگاه CAS در پرونده شکایت از آبی‌ها

در حالی که دادگاه CAS زمان اعلام رای پرونده آندره‌آ استراماچونی را اعلام کرده است، همچنان زمانی برای اعلام رای نهایی پرونده شکایت پادوانی مشخص نشده است.

خبرورزشی: در حالی که دادگاه CAS زمان اعلام رای پرونده آندره‌آ استراماچونی را اعلام کرده است، همچنان زمانی برای اعلام رای نهایی پرونده شکایت پادوانی مشخص نشده است.

ماجرای پرونده شکایت لئوناردو پادوانی از باشگاه استقلال، به یکی از طولانی‌ترین پرونده‌های شکایت باشگاه استقلال تبدیل شده است. این بازیکن فصل ۹۷-۹۶ و در بازی مقابل فولاد خوزستان با برخورد به یکی از بازیکنان استقلال، از ناحیه گردن و جابه‌جایی مهره دچار مصدومیت بسیار شدیدی شد و دیگر نتوانست فوتبال بازی کند.

ابهام دادگاه CAS در پرونده شکایت از آبی‌ها

باشگاه استقلال بدهی‌ ۱۰۰ هزار دلار به پادوانی داشت اما این بازیکن راضی به دریافت این مبلغ نبود و پرونده خود را به دادگاه حکمیت ورزش (CAS) برد و درخواست غرامت ۹ میلیون دلاری کرد. طبق اطلاعات موجود، استدلال پادوانی برای درخواست غرامت ۹ میلیون دلاری، قصور پزشکی از سوی باشگاه استقلال عنوان شده است.

CAS تا این‌جای کار به بررسی مستندات و مدارک دو طرف پرونده پرداخته است و اواخر سال گذشته نیز جلسه استماع صحبت‌های باشگاه استقلال و پادوانی برگزار شد و در این جلسه دو طرفین به بیان مطالب خود پرداختند.

در سال جاری قرار بود که تکلیف پرونده و شکایت پادوانی از باشگاه استقلال مشخص شود اما نکته‌ قابل توجه این مساله، سکوت و ابهام CAS در اعلام رای نهایی پرونده پادوانی است. چندی پیش این دادگاه زمان جدید اعلام رای پرونده استراماچونی را به باشگاه استقلال اعلام کرد و این درحالی بود که زمانی برای مشخص کردن وضعیت پادوانی در نظر نگرفته است .

پادوانی در مصاحبه‌های خود در رابطه با شکایتش از باشگاه استقلال کرده است، تاکید داشته که قطعا پیروز این پرونده خواهد بود. باشگاه استقلال در CAS پرونده‌ شکایت لئوناردو پادوانی و آندره‌آ استراماچونی را روی میز کار خود دارد و مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظار این پرونده‌ها خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج