۱۲۰۹۷۲۹
۵۰۰
۵۰۰
پ

آخرین روزهایی که MNM را کنار هم می‌بینیم؟

آن لحظه ای که در تابستان گذشته لیونل مسی به ترکیب پی اس جی اضافه شد تمام رسانه ها و شبکه های اجتماعی روی خط حمله پاریسن ژرمن متمرکز شدند؛ خط حمله ای که سه مهاجم تراز اول را در خود داشت، نیمار، امباپه و لیونل مسی.

فوتبالی: آن لحظه ای که در تابستان گذشته لیونل مسی به ترکیب پی اس جی اضافه شد تمام رسانه ها و شبکه های اجتماعی روی خط حمله پاریسن ژرمن متمرکز شدند؛ خط حمله ای که سه مهاجم تراز اول را در خود داشت، نیمار، امباپه و لیونل مسی.

 آخرین روزهایی که MNM را کنار هم می‌بینیم؟

اما به شروع فصل و هر چه جلو تر می رفتیم مشخص شد که این مثلث هجومی عملا کارایی خاصی ندارد و تنها در حد یک نام دهان پر کن برای تبلیغات رسانه ای مناسب است چرا که عملکرد نیمار و لیونل مسی به طور کلی در این مثلث جالب نبوده است و تنها عضو درخشان این مثلث کیلیان امباپه بوده است.

اوج عملکرد ضعیف و ناکارآمدی مثلث مسی، نیمار و کیلیان امباپه در بازی برگشت مقابل رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مشخص شد؛ جایی که رئال مادرید موفق شد با درخشش کریم بنزما و هت‌تریک او با نتیجه سه بر یک پاریسن ژرمن را شکست دهد و آن ها را از لیگ قهرمانان اروپا حذف کند. قهرمانی چمپیونزلیگ هدف اصلی تشکیل این مثلث بود و حذف از این رقابت ها شکست پروژه ای بود که ناصر الخلیفی، مالک قطری پی اس جی روی آن سرمایه گذاری کرده بود.

اکنون در مقطع پایان فصل هستیم و به نظر می رسد آخرین تصاویر از مسی، نیمار و امباپه را در تمرینات و بازی‌ها کنار هم می بینیم چرا که صحبت های زیادی پیرامون جدایی امباپه مطرح شده است و قرارداد او رو به اتمام است. از سویی در مورد رفتن نیمار هم بحث هایی شده است هر چند که احتمال جدایی او کمتر از امباپه است. شاید مسی تنها عضو این مثلث باشد که به ادعای رسانه ها همچنان به ماندن در پی اس جی فکر می کند. در هر صورت باید دید که چه اتفاقاتی در تابستان پیش‌رو رخ خواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج