جاباما
۱۲۰۹۷۹۷
۵۳۰
۵۳۰
پ

کمک آلمانی‌ها به حریف احتمالی ایران

تیم فوتبال اوکراین در اولین دیدار دوستانه خود بعد از حمله روسیه به این کشور به مصاف تیم مونشن گلادباخ می‌رود تا برای انتخابی جام جهانی آماده شود.

ایسنا: به نقل از اکسپرس، تیم ملی فوتبال اوکراین چهارشنبه(۲۱ اردیبهشت) در دیداری دوستانه در آلمان و در ورزشگاه خانگی تیم فوتبال مونشن گلادباخ به مصاف این تیم می‌رود. این دیدار اولین دیدار تیم ملی فوتبال اوکراین بعد از حمله روسیه به این کشور خواهد بود. 

با هماهنگی اتحادیه فوتبال اوکراین، باشگاه بوروسیا مونشن گلادباخ تمام سود حاصل از این بازی را به اهداف خیریه برای مردم اوکراین  اختصاص خواهد داد.

استفان شیپرز، مدیر اجرایی بوروسیا مونشن گلادباخ گفت: ما بسیار خوشحالیم که می‌توانیم در این بازی به فدراسیون فوتبال اوکراین کمک کنیم و امیدواریم که تا حد امکان هواداران فوتبال از سراسر کشور به استادیوم بیایند و با خرید یک بلیت برای یک هدف خوب کمک مالی کنند. همه شهروندان اوکراینی به طور رایگان می‌توانند وارد ورزشگاه شوند.

بازی نیمه نهایی پلی آف مقدماتی جام جهانی اوکراین مقابل اسکاتلند قرار بود در ۴ فروردین در گلاسکو برگزار شود اما به درخواست فدراسیون فوتبال اوکراین به تعویق افتاد. یوفا در اوایل آوریل تایید کرد که این بازی اکنون در تاریخ ۱۱ خرداد در هامپدن پارک گلاسکو برگزار می‌شود و برنده این دیدار چهار روز بعد در فینال پلی آف مقابل ولز در کاردیف قرار می‌گیرد. کشوری که به جام جهانی راه یابد در کنار انگلیس، ایالات متحده آمریکا و ایران در جام جهانی خواهد بود. 

هم‌چنین روسیه قرار بود در نیمه نهایی مرحله مقدماتی جام جهانی در مسکو به مصاف لهستان برود که از سوی یوفا و فیفا محروم شد.

در همین راستا  فصل جاری فوتبال اوکراین به دلیل جنگ با روسیه لغو شد. طبق اعلام اتحادیه فوتبال اوکراین، تمام ۱۶ باشگاه  با این تصمیم موافقت کرده‌اند. بنابراین در سال ۲۰۲۲ لیگ فوتبال اوکراین هیچ قهرمانی نخواهد داشت. فدراسیون فوتبال اوکراین اعلام کرد که تمام ۱۶ باشگاه در لیگ برتر با این تصمیم موافقت کردند. در جدول رده‌بندی شاختار دونتسک با  (۴۷ امتیاز) جلوتر از از دیناموکیف (۴۵ امتیازی) بود ولی این صدرنشینی دیگر امتیازی ندارد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج