۱۲۰۹۸۱۰
۷۶
۷۶
پ

تقی‌پور: وقفه در لیگ باعث لغزش استقلال می‌شود

بازیکن سابق تیم ملی می‌گوید مربیان ایرانی مثل علی دایی یا جواد نکونام می‌توانند در جام جهانی به تیم ملی کمک کنند.

ایسنا: ابراهیم تقی‌پور درباره قهرمانی نساجی در جام حذفی اظهار کرد: بعد از مدت‌ها شور و هیجان خاصی وارد استان مازندران شد و جا دارد به تیم نساجی تبریک بگویم. آن‌ها واقعا کار بزرگی انجام دادند. نساجی در ۴ سال اخیر عملکرد خیلی خوبی داشته و با وجود این‌که تعدادی از بازیکنان مازندران از این تیم دور هستند اما باز هم موفق عمل کرده‌اند. نساجی می‌تواند از بازیکنان مازندرانی بیشتر در تیم استفاده کند چون پتانسیل این استان بسیار بالاست.

او ادامه داد: نساجی سال گذشته شرایط مثل ذوب‌آهن داشت. ساکت الهامی آمد و توانست تیم را در لیگ حفظ کند و امسال نیز نتایج بسیار خوبی کسب کردند. در بازی فینال آلومینیوم بازی بسیار خوبی ارائه کرد اما نساجی خداراشکر توانست از موقعیت گلزنی‌اش استفاده کند. ساکت الهامی آینده بسیار خوبی دارد. مربیان جوانی مثل فرهاد مجیدی، مجتبی حسینی، مهدی رحمتی، جواد نکونام و ساکت الهامی توانستند فوق العاده کار کنند. من به آینده فوتبال ایران خوشبینم.

پیشکسوت فوتبال مازندران با بیان این‌که استعداد فوتبال مازندران بسیار بالاست، عنوان کرد: ۱۳، ۱۴ بازیکن لیگ برتری اهل شهر ساری هستند. این نشان می‌دهد پتانسیل در این استان در سطح ایده آل است. چرا مسئولان به فوتبال این استان نمی‌رسند؟ مازندران به تنهایی می‌تواند در المپیک شرکت کند. امیدوارم مسئولان به خودشان بیایند و در راستای پیشرفت ورزش و فوتبال کمک بیشتری انجام دهد. نساجی در سه سال گذشته در تهران تمرین کرده و امسال هم در خانه بازی نکرده است. این در شان و شخصیت مازندران نیست.

بازیکن سابق استقلال درباره وضعیت استقلالی‌ها گفت: اکنون همه چیز دست استقلال است. درست است بازی‌های سختی پیش رو دارند اما قهرمان لیگ به دست آن‌ها مشخص می‌شود. نباید هیچ کدام یک از تیم‌ها را دست کم بگیرند. فرهاد مجیدی در دو، سه سال گذشته تجربه خوبی به دست آورده و امسال هم با نظر خودش بازیکنان جذب شده اند. به نظر من احتمال قهرمانی استقلال بسیار زیاد است. البته این وقفه‌ای که به وجود آمد باعث لغزش استقلال می‌شود اما با این حال باز هم احتمال قهرمانی استقلال از پرسپولیس بیشتر است.

تقی پور در رابطه با وضعیت تیم ملی برای حضور در جام جهانی بیان کرد: من به انگلیس و آمریکا نگاه نمی‌کنم. اگر برنامه ما درست باشد، صد درصد می‌توانیم از گروهمان بالا بیاییم. هیچ‌کس فکر نمی‌کرد که در دوره قبل بتوانیم مراکش را شکست دهیم و با پرتغال مساوی کنیم اما این اتفاق افتاد. اگر برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم و ساختار تیم را درست کنیم، از مرحله گروهی جام جهانی صعود می‌کنیم.

مدافع سابق تیم ملی ایران درباره عملکرد اسکوچیچ گفت: به او خیلی بها دادند اما به هر حال توانست تیم ملی را به جام جهانی ببرد. نظر شخصی من این است که مربی ایرانی در جام جهانی روی نیمکت تیم ملی باشد. حضور مربیانی مثل علی دایی و جواد نکونام می‌تواند به تیم ملی کمک کند. آن‌ها پتانسیل حضور روی نیمکت تیم ملی را دارند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج