۴۵۵۹۳
۳ نظر
۵۰۳۲
۳ نظر
۵۰۳۲
پ

نکونام: کاش در اوساسونا می ماندم

جواد نکونام در مقابل تراکتورسازی با تجربه بالایش به داد استقلال رسید و با گلی که به این تیم زد، استقلال را یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک کرد. شنیده می شد او بعد از بازی در جشن استقلالی ها در رختکن شرکت نکرده و به دلیل نیمکت نشینی با ناراحتی اردوی استقلال را ترک کرده است.

نکونام: کاش در اوساسونا می ماندم

تماشا: جواد نکونام در مقابل تراکتورسازی با تجربه بالایش به داد استقلال رسید و با گلی که به این تیم زد، استقلال را یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک کرد. شنیده می شد او بعد از بازی در جشن استقلالی ها در رختکن شرکت نکرده و به دلیل نیمکت نشینی با ناراحتی اردوی استقلال را ترک کرده است.

او بعد از بازی با تسنیم صحبت کرد و با گفتن جمله «ای کاش در اوساسونا می ماندم» ناراحتی اش را نشان داد. هر چند جواد زیاد در این باره صحبت نکرد.

نکونام: کاش در اوساسونا می ماندم

پس از پایان بازی تراکتورسازی، بازیکنان استقلال از مشکلات مالی صحبت می کردند و اینکه در فاصله ۵ هفته مانده به پایان لیگ مطالباتشان را دریافت نکرده اند. این برای تیمی مثل استقلال که قرار است در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند، نقطه ضعف نیست؟

- شرایط از بد هم گذشته و برخی بازیکنان کم گرفته اند و یکسری ها اصلا نگرفته اند. امیدوارم مشکلات مالی حل شود.

خیلی ها می گویند به واسطه سال ها حضور در فوتبال اروپا رفتار حرفه ای داری ...

- اول از همه این رفتار و احترام را از خانواده یاد گرفتم و بعد مربیانی که در پاس با آنها کار کردم و همچنین تیم ملی که از بزرگان فوتبال ایران بودند. آنها اول از همه از لحاظ اخلاقی و شخصیتی به من چیزهایی یاد دادند و یکی دیگر از دلایلش این بود که در ایران نبودم. قطعا اگر در ایران بودم خیلی از اخلاق هایم تغییر می کرد. چیزی برای گرفتن خودم ندارم. دلیلی ندارد خودم را برای مردم بگیرم. من همینی ام که هستم، از قبل هم بودم و دوستان نزدیکم می دانند اخلاقم چه شکلی است. خیلی سالم زندگی کردم و تا آخر هم سالم زندگی میکنم. چیزهایی که به من یاد دادند را سعی می کنم انجام بدهم و حتی اگر یک نفر هم از من چیزی یاد بگیرد برای من کافی است.

با پیروزی مقابل تراکتورسازی، خیلی ها استقلال را قهرمان لیگ برتر می دانند. فکر می کنی منطقی است در فاصله ۵ هفته به پایان لیگ برتر استقلال را قهرمان بدانیم؟

- هنوز معلوم نیست. اصلا به این شکل نیست که از الان استقلال را قهرمان بدانیم چون فاصله تیم ما با تیم دوم ۳ امتیاز است. یک مساوی و یک بازی رو در رو همه چیز را تغییر می دهد.

دلت برای پامپلونا تنگ نشده است؟ خیلی ها می گویند جواد نکونام باید در لالیگا باقی می ماند. نظرت خودت چیست؟

- چرا، دلم خیلی زیاد برای آنجا تنگ شده است. همینطور است و ای کاش آنجا می ماندم.

از مسعود شجاعی خبری داری؟ اوساسونا با شکست شب گذشته در منطقه سقوط قرار دارد. فکر می کنی این تیم در لیگ برتر اسپانیا باقی بماند؟

- دیروز با مسعود صحبت می کردم و حالش هم خوب بود. دیروز بازی کردندو باختند ولی ان شاءالله در لیگ می مانند. اوساسونا همیشه تیم روزهای سخت بوده است و فکر می کنم این تیم در لیگ برتر اسپانیا باقی بماند.

گویا برای اوساسونا عادت شده که در روزهای آخر تکلیف ماندنش در لیگ برتر اسپانیا مشخص شود...

- ۳ سالی که من آنجا بودم ما همیشه همین موضوع را که شما گفتید داشتیم به خاطر همین در روزهای سخت، این تیم کارهای بزرگ کرده است.

ششم فروردین تیم ملی مقابل کویت بازی دارد و نهم فروردین به احتمال زیاد استقلال باید با تیم سپاهان بازی کند.

- به نظرم تصمیمی در این باره گرفته شده و باید در آن تاریخ بازی کنیم ولی شرایط سخت و نابرابر است. به دلیل اینکه ما بازیکنان ملی پوش بیشتر داریم و بازیکنانی که از سپاهان هستند در تیم ملی حضور دارند اما شرایط برای ما سخت تر می شود.

فکر می کنی استقلال شانس قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را داشته باشد؟

- خیلی سخت است که در این مورد حرف بزنیم. مرحله اول امسال برگزار می شود و مرحله بعد سال دیگر و با این شرایط معلوم نیست سال بعد چه اتفاقی می افتد و چه بازیکنانی در تیم هستند و چه بازیکنانی نیستند.

تیم ملی چقدر شانس رفتن به جام جهانی را دارد؟

- در ایام عید یک بازی رسمی بین لبنان و قطر و همچنین کره جنوبی و ازبکستان برگزار می شود که تا حدودی تکلیف این گروه بازتر می شود ولی خرداد ماه ۳ بازی حساس داریم و تلاشمان را می کنیم که نتیجه بگیریم و به جام جهانی صعود کنیم.

بازی روز چهارشنبه با العین امارات را چطور پیش بینی می کنی؟

- در همه بازی ها نیاز به حمایت هوادارانمان داریم؛ چه بازی ملی و چه بازی آسیایی. بودن هواداران به ما کمک می کند تا بتوانیم ببریم. بازی با العین حساس و یک بازی سخت و سنگین است چون ما در این بازی اگر یک امتیاز هم از دست دهیم حتی احتمال دارد صعود نکنیم.

پس نیاز داریم بازی را ببریم چون اگر نبریم صعودمان به عنوان تیم اول سخت می شود. اگر تیم دوم صعود کنیم باید در مرحله بعد در زمین حریف بازی کنیم و با این وضعیت شرایط سخت می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • lمهديه

      مشكل اينجاست كه استقلال جاي بازيكناي بزرگ نيست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چی میگی برو دنبال بازیت عمو جون بعدشم راجع به پرافتخارترین تیم ایرانو آسیا نظر نده

    • بدون نام

      من يه نظر در ارتباط با يك طرفه بودن روزنامه تماشا و ضعف مديريت قسمت ورزشي شما نوشته بودم علت فيلتر كردن اين نظر چي بوده؟ متاسفم به خاطر اين نحوه مشتري مداريتو ، واقعاً ضعيفيد حتي نمي تونيد انتقاد سازنده و حرف حق رو تحمل كنيد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج