جاباما
۱۲۰۹۸۲۸
۴۸۰
۴۸۰
پ

جادوگر آمریکایی آماده رقابت با پلنگ جویبار

دیوید تیلور، ستاره کشتی آمریکا در وزن ۸۶ کیلوگرم، پس از ۶ ماه دوری به تشک بر می گردد.

خبرورزشی: بیش از ۶ ماه از آخرین حضور جادوگر آمریکایی بر روی تشک می گذرد؛ جایی که دیوید تیلور، در فینال مسابقات جهانی نروژ، مغلوب حسن یزدانی شد و پس از آن به استراحت رفت تا خستگی دوران فشرده المپیک و مسابقات جهانی را از تن به در کند.

حالا پس از گذشت ۶ ماه، تیلور بار دیگر به تشک کشتی بر می گردد تا خود را آماده حضور در انتخابی مسابقات جهانی ۲۰۲۲ بلگراد کند.

کشتی گیران آمریکایی برای پوشیدن دوبنده کشورشان باید در مسابقات final x شرکت کنند که به ترتیب در ۳ ژوئن در اوکلاهاما و ۸ ژوئن در نیویورک برگزار می شود.

در این مسابقات، قهرمانان جهان و المپیک در سه بخش کشتی آزاد، فرنگی و زنان، مستقیما به فینال انتخابی صعود می کنند و باید با نفرات برتر مقدماتی مسابقه دهند تا نهایتا نفرات برتر، نماینده آمریکا در مسابقات جهانی باشند.

تیلور سال گذشته در المپیک توکیو موفق شد با شکست حسن یزدانی به مدال طلا برسد و پس از آن به فاصله ای کوتاه در مسابقات جهانی، به یزدانی باخت و نقره جهان را گرفت.

در مسابقات Final X امسال، همه قهرمانان کشتی آمریکا به جز گیبل استیونسون حضور خواهند داشت که استیونسون، پس از قهرمانی در المپیک تصمیم گرفت با دایره طلایی خداحافظی کرده و وارد دنیای کشتی کج شود.

همچنین در میان قهرمانان کشتی آمریکا، به جز دیوید تیلور، بقیه نفرات سرشناس این کشور از جمله توماس گیلمن، داتون فیکس، کایل دیک، جردن باروز و کایل اسنایدر در مسابقات پان آمریکن به روی تشک می روند.

مسابقات کشتی پان آمریکن قهرمانی قاره آمریکا روزهای ۵ تا ۸ می در آکاپولکو مکزیک برگزار می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج