۱۲۰۹۹۳۷
۷۳
۷۳
پ

شکست دورتموند؛ پیروزی را پس دادند!

بوخوم در دیداری تماشایی و پرحادثه موفق شد ۳-۴ از سد بوخوم عبور کند.

ورزش سه: دورتموند در شب درخشش ارلینگ هالند و هت تریک این بازیکن، در دقایق پایانی دو بار دروازه خود را باز شده دیده و در نهایت ۳-۴ مقابل بوخوم مغلوب شد.

بوخوم بازی را بهتر آغاز کرد و خیلی زود به گل اول دست یافت. روی ارسال آسانو بود که پولتر در مرکز محوطه جریمه صاحب فرصت گلزنی شده و با ضربه سر دروازه دورتموند را باز کرد.

اما در دقیقه هشت بوخوم به گل دوم خود نیز دست یافت. باز هم روی پاس آسانو، این بار هولتمن از پشت محوطه جریمه موقعیت خوبی پیدا کرده و با ضربه ای دقیق موفق به زدن گل دوم نیز شد.

اما در دقیقه ۱۸ و بعد از بازبینی صحنه بود که دورتموند صاحب یک ضربه پنالتی شد. ارلینگ هالند پشت توپ قرار گرفته و با شوت دقیق به سمت دروازه توانست اختلاف را به حداقل برساند.

شکست دورتموند؛ پیروزی را پس دادند!

اما دقایقی بعد دوباره عین همین اتفاق تکرار شده و دورتموند باز هم با تکیه بر VAR صاحب پنالتی شد. ارلینگ هالند این بار سمت چپ را انتخاب کرده و موفق شد بازی را به تساوی بکشاند. تلاش دو تیم در ادامه مسابقه اثربخش نبود و نیمه اول با تساوی 2-2 به اتمام رسید.

 

دورتموند نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و ارلینگ هالند در دقیقه 58 در مرکز محوطه موقعیت خوبی برای گلزنی داشت، اما ضربه او را سنگربان بوخوم مهار کرد. اما دقایقی بعد و روی پاس مارکو رویس بود که ارلینگ هالند این بار در مرکز محوطه ضربه دقیقی به سمت دروازه بوخوم زده و هت تریک خود را تکمیل کرد.

اما در دقیقه 81 لوکادیا در مرکز محوطه دورتموند صاحب فرصت شده و با ضربه ای محکم و دقیق موفق به زدن گل تساوی برای بوخوم شد. اما در دقیقه 85 بوخوم صاحب یک ضربه پنالتی شد و پانتوویچ آن را تبدیل به گل کرد تا آنها دوباره از دورتموند پیش افتند. در نهایت این دیدار تماشایی با نتیجه 3-4 به نفع بوخوم تمام شد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج