۱۲۱۰۵۸۸
۲ نظر
۶۲۰
۲ نظر
۶۲۰
پ

انتقاد پیشکسوت پرسپولیس از گل‌محمدی

​پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اظهارات اخیر سرمربی این تیم مبنی بر اینکه کمک‌های بیرونی موجب صدرنشینی استقلال شده است را «غیرحرفه‌ای» خواند و تاکید کرد که چنین صحبت‌هایی تنها باعث از دست رفتن تمرکز سرخپوشان می‌شود.

ایرنا: پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اظهارات اخیر سرمربی این تیم مبنی بر اینکه کمک‌های بیرونی موجب صدرنشینی استقلال شده است را «غیرحرفه‌ای» خواند و تاکید کرد که چنین صحبت‌هایی تنها باعث از دست رفتن تمرکز سرخپوشان می‌شود.

انتقاد پیشکسوت پرسپولیس از گل‌محمدی

محمود شافعی در خصوص دیدار تیم‌های پرسپولیس و پیکان، اظهار داشت: با توجه به وقفه یک‌ماهه ایجاد در لیگ، شرایط سخت‌تر شده و اینکه تعدادی از بازیکنان در تیم ملی و سایر بازیکنان در بدنسازی بودند، بازی مقابل پیکان را خیلی سخت خواهد کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه تیم استقلال نمی‌خواهد فاصله امتیازی‌ خود را با پرسپولیس از دست بدهد، با استرس بیشتری بازی می‌کند و من فکر می‌کنم این مسئله یک فرصت برای پرسپولیس است. با توجه به اینکه سپاهان تیم بسیار قدرتمندی است و نمی‌خواهد در اصفهان امتیاز از دست بدهد، باید هر طور شده پیکان را مغلوب کنیم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در رابطه با شانس قهرمانی این تیم گفت: به نظر من پرسپولیس شانس قهرمانی دارد. ۶ بازی و ۱۸ امتیاز باقی مانده و اختلاف فقط ۶ امتیاز است و اگر استقلال در نیمی از بازی‌های باقیمانده خود امتیاز از دست بدهد، پرسپولیس با بردهای پیاپی می‌تواند شرایط را برای قهرمانی خود هموار کند و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

یحیی گل‌محمدی به‌تازگی در مصاحبه‌ای گفته بود «به یک تیم واقعا کمک شد که از ما جلوتر باشد. بدون تعارف می‌گویم که کمک شد. از احکام انضباطی تا داوری همین‌طور کمک می‌شود.»

شافعی در رابطه با اظهارات سرمربی سرخ‌پوشان نیز گفت: باید در جایگاه مربیگری به این موارد کمتر توجه کنیم. این صحبت‌ها بیشتر تمرکز تیم را به هم می‌زند و اصلا حرفه‌ای نیست، اگر این چنین باشد تیم استقلال هم پنج سال قهرمانی پرسپولیس را به وزیر ورزش ارتباط می‌داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      حقیقتو گفته تمام بردهای کیسه ردپایی از منفعت داوری رو میشه دید تابلوعه ک سران مملکت میترسن از اینکه.پرسپولیس تو جام گرفتنم شیش تایی کنه چون اگه این اتفاق بیوفته جلو کیسه هارو نمیتونن بگیرن میریزن جلو وزارت خونه و وحوشی گری و مجازیشم ک بماند

    • ناشناس

      شما ک‌راست میگین🤣🤣🤣

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج