۱۲۱۰۶۰۶
۳ نظر
۵۲۵
۳ نظر
۵۲۵
پ

واکنش استقلال به ادعای مدیر رسانه‌ای پرسپولیس

معاون ارتباطات باشگاه استقلال نسبت به صحبت‌های امروز مدیررسانه‌ای پرسپولیس واکنش نشان داد.

خبرگزاری فارس: شب گذشته مسئول مسابقات سازمان لیگ، در برنامه زنده تلویزیونی اعلام کرد برای تعیین قهرمان فصل در صورتیکه امتیاز تیم‌ها برابر باشد، بازی رو در روی آن‌ها ملاک قرار می‌گیرد و با توجه به اینکه استقلال و پرسپولیس در دو بازی این فصل به دو نتیجه تساوی بدون گل (به میزبانی استقلال) و یک-یک (به میزبانی پرسپولیس) رضایت دادند، شرایط آبی‌ها به دلیل گل زده در بازی برگشت بهتر از رقیب همشهری است.

واکنش استقلال به ادعای مدیر رسانه‌ای پرسپولیس

این مساله واکنش منفی پرسپولیسی‌‌ها را نیز در پی داشت به طوریکه علیرضا اشرف مدیررسانه قرمزها در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان که امروز برگزار شد، عنوان کرد: ... از این صحبت‌ها تعجب می‌کنیم چرا که اظهارات گذشته خود سهیل مهدی در خصوص جزئیات نحوه انتخاب قهرمان گفته بود کاملاً متفاوت با صحبت‌های او در برنامه دیشب بود. در لیگ‌های دیگر بازی رو در رو ملاک است اما گل زده در خانه حریف دیگر ملاک نیست. صحبت او جای تعجب دارد. سازمان لیگ یک شبه تصمیم خودش را عوض کرده و ما این مسأله را پیگیری می‌کنیم.

به دنبال اظهارات مدیر رسانه‌ای تیم پرسپولیس در نشست خبری امروز این تیم پیرامون شرایط قهرمانی در صورت برابری امتیاز مدعیان قهرمانی، محمد نوری‌فر معاون ارتباطات باشگاه استقلال در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: حقیقتا باشگاه استقلال نیازی به پرداختن به این موضوع ندارد و ملاک اصلی قوانین، سازمان لیگ است. واقعا در شأن باشگاه استقلال نیست که به این بحث‌ها ورود کند. این روزها کارهای مهمتری داریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • milad

      بله بایدم کیسه کشاچنین حرفایی بزنندچراکه وقتی سازمان لیگ ودیگرنهادهای ورزشی همجوره عزمشونوجزم کردن واسه اینکه امسال شماکیسه هاروبه قهرمانی برسونند،پس دیگربایدم شمابه کارهای مهمتری برسیدچونکه بقیه کارهاروحضرات عالی دیگرواستون راستوریس ومهیاکردندومیکنندبخاطرهمین است که شماباخیالی راحت وبی دغدغه اینگونه سخنوری کنیدوکارتان راازپیش تعیین شده وپیش گفتارشده اعمال میکنیدودرسکوت جام که قراراست بعدازگذشت 9سال آنراپیش دستی وبادستانی پرازهمدستی کردن وشدن به تقدیمتان رسانند

    • آبی رو عشقه

      آب بریز اونجا که میسوزه

    • ناشناس

      تاج آسیا بدون باخت در لیگ داره قهرمان میشه با شایستگی نه کمک تازه بهترین دفاع های لیگ رو از ما گرفتن چه تا داوری‌ هوایی علیه ما انجام دادند ضعف مدیریتی خودتون و بازیکنانتون رو انکار نکنید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج