۱۲۱۱۲۶۲
۱۴۹
۱۴۹
پ

رجب‌زاده: استقلال موقعیتش را از دست نمی‌دهد

بازیکن سابق ذوب‌آهن می‌گوید رقابت استقلال و پرسپولیس تا روز آخر ادامه دارد.

ایسنا: مهدی رجب‌زاده درباره وضعیت ذوب‌آهن در لیگ بیست‌ و یکم اظهار کرد: در یک مقطع که فشار روی ذوب‌آهن زیاد بود و هواداران اعتراض می‌کردند، این تیم توانست در چند بازی نتیجه بگیرند و خودشان را جدا کردند و بالا آمدند اما چیزی که همه توقع دارند بیشتر از این‌هاست چون این تیم زود شروع کرد و تکلیف سرمربی شان خیلی زود مشخص شد و بازیکنان مد نظر کادرفنی ذوب‌آهن جذب شدند. همه توقع داشتند که این تیم بهتر از سال گذشته نتیجه بگیرد اما متاسفانه آنطور که باید نشد.

او ادامه داد: در چند بازی خوب بودند و توانستند از منطقه خطر بالا بیایند. البته این تعطیلات لیگ تاثیرگذار است و باعث می‌شود تیم از روندش دور شود اما حفظ کردن آمادگی بازیکنان و ثبات به مربیان فوتبال برمی‌گردد و مربی باید بتواند بازیکنان را با برنامه ریزی در وضعیت خوب نگه دارد. این مساله را هم باید گفت این‌که لیگ به مدت طولانی تعطیل می‌شود، برای فوتبال حرفه‌ای بسیار بد است و فقط در فوتبال ایران چنین اتفاقی می‌افتد. هنر مربی باعث می‌شود یک تیم در هر شرایط موفق عمل کند.

بازیکن سابق ذوب‌آهن درباره وضعیت لیگ برتر و کورس قهرمانی گفت: درست است خیلی‌ها می‌گویند استقلال خوب بازی نمی‌کند اما در طول لیگ بالانشین و صدرنشین بوده و این روحیه به آن‌ها کمک می‌کند. در مقابل پرسپولیس هم دارای بار روانی مثبت است وخوب پیش رفته است. استقلال با وجود حواشی چند وقت اخیر توانسته به ثبات برسد. از این تیم انتقاد می‌شود اما معتقدم فرهاد مجیدی در راستای رسیدن به اهدافش دارد گام برمی‌دارد و به آن نزدیک شده است.

او اضافه کرد:‌ بازیکنان به آن چیزی که کادرفنی دنبالش است عمل کرده‌اند و از روزی که مصطفی آجورلو آمد حواشی کمتر شد و تیم را توانستند مدیریت کنند. مجیدی با حضور مدیریت خوب کار را راحت‌تر جلو برده است. استقلال به هر قیمتی که شده این موقعیت را از دست نمی‌دهد. آن‌ها در چند سال گذشته فشار روانی زیادی را تجربه کرده‌اند. رقابت استقلال و پرسپولیس تا روز آخر ادامه دارد اما استقلال باتوجه به شرایطش قهرمان می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج