۱۲۰۶۵۰۱
۵۴۵۸
۵۴۵۸
پ

سردرد مجیدی با ۷ استقلالی

در انتهای فصل چند بازیکن استقلال و پرسپولیس قراردادشان به اتمام می رسد و پیشنهاداتی از لیگ‌های خلیج فارس به آنها ارائه شده است.

خبرآنلاین: در انتهای فصل چند بازیکن استقلال و پرسپولیس قراردادشان به اتمام می رسد و پیشنهاداتی از لیگ‌های خلیج فارس به آنها ارائه شده است.

استقلالی‌ها که تمرکزشان فعلاً روی قهرمانی لیگ برتر و البته جام حذفی است، تمدید قرارداد برخی بازیکنان خود را نیز در دستور کار دارند، چرا که از جمع بازیکنان فعلی استقلال، قرارداد هفت بازیکن در پایان فصل تمام می‌شود. عارف غلامی، روزبه چشمی، رافائل سیلوا، سعید مهری، آرمان رمضانی، وریا غفوری و مهدی مهدی‌پور از جمله این نفرات هستند. محمدحسین مرادمند نیز که مشمول خدمت سربازی شده است در صورتی که در استقلال می‌ماند، قراردادش در پایان فصل به اتمام می‌رسید. البته در خصوص مهدی مهدی‌پور ابهاماتی هم وجود دارد و بعضی شایعات از قرارداد سه ساله او در ابتدای فصل گذشته خبر می‌دهند که اگر اینطور باشد او فصل بعد هم با استقلال قرارداد خواهد داشت.

کادر فنی استقلال هنوز نظری درباره اینکه قرارداد چه بازیکنانی تمدید شود، نداده است و باید دید چه نفراتی در جمع آبی‌پوشان می‌مانند و چه بازیکنانی جدا می‌شوند. از بین این نفرات تمدید کردن با رافائل سیلوا کار سختی به نظر می‌رسد و حتی گفته می‌شود او هنوز پاسخی به پیشنهاد تمدید قرارداد نداده است. عارف غلامی هم یکی از نفراتی است که شاید منتظر پیشنهادات خارجی باشد اما در صورتی که پیشنهادی به او نرسد احتمالا در استقلال بماند. سعید مهری یکی از نفراتی است که با توجه به نیمکت‌نشینی‌های متوالی بعید است تمایلی به حضور در استقلال داشته باشد و مجیدی هم خیلی نظر مثبتی روی این هافبک ندارد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج