۱۲۱۱۲۷۲
۶۳۱
۶۳۱
پ

واکنش ستاره سپاهان به پیشنهاد پرسپولیس

مدافع راست ملی‌پوش تیم فوتبال سپاهان در گفتگویی به تمام ابهامات که پیرامون خودش و سپاهان وجود دارد، پاسخ داده است.

ورزش سه: دانیال اسماعیلی‌فر در فصلی که به پنج هفته پایانی‌اش رسیده‌ایم، یکی از بازیکنان پرکار سپاهان بوده و فقط در مصاف با شهید اورکی اسلامشهر در مسابقات جام حذفی بود که در ترکیب اصلی قرار نگرفت. او علاوه بر حضور ثابت در مسابقات جام حذفی، در ۲۵ مسابقه لیگ برتر به میدان رفته و در شش مسابقه سنگین طلایی‌پوشان در لیگ قهرمانان آسیا هم در میان یازده مرد اصلی محرم نویدکیا بوده است. از او به عنوان یکی از خریدهای فصل بعد پرسپولیس نام برده می شود که سابقه کار با گل محمدی را دارد. او درباره این انتقال صحبت‌هایی انجام داده است که در ادامه می خوانید:

*قراردادم پایان فصل تمام می‌شود اما تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم فقط یک تیم به من پیشنهاد داده است که بخواهم با آن قرارداد ببندم و آن هم تیم خودم سپاهان است. تا این لحظه هیچ پیشنهاد دیگری نگرفته‌ام که بگویم می‌خواهم به فلان تیم بروم. فقط سپاهان پیشنهاد داده که آن هم گفته‌ام پنج بازی تمام شود و بنشینیم درباره قرارداد و آینده صحبت کنیم. مطمئن هم باشید تا لحظه ای که در سپاهان باشم چه یک دقیقه دیگر و چه تا ده سال دیگر، تمام فکر و ذکرم سپاهان است. دقیقا کاری که برای ذوب آهن و تراکتور کردم همین بود.

*من سرباز تراکتور بودم و تا آخرین روزی که بازی کردم و با تراکتور قرارداد داشتم با تمام وجود بازی کردم، همین کار را برای ذوب آهن کردم و همین کار را برای سپاهان هم می‌کنم. اگر قسمت شد و شرایط فراهم بود انشاالله سال های دیگر هم در سپاهان بازی می‌کنم و اگر فراهم نبود و قسمت چیز دیگری بود سپاهان یکی از بهترین خاطرات زندگی‌ام می‌شود و همیشه مدیونش هستم. اما الان هیچ چیزی مشخص نیست؛ چون من نه نظر باشگاه را درباره خودم می‌دانم و نه باشگاه نظر من را می‌داند؛ چون هیچ صحبتی با هم نکرده‌ایم. فقط یک پیشنهاد لفظی بود که به من گفتند برای فصل بعد آخر فصل بنشینیم و مذاکره کنیم. من هم با تمام میل استقبال می‌کنم، چون دو سال در سپاهان راحت بودم و آرامش داشتم و هم اینجا یکی از بهترین باشگاه های ایران است. اگر به توافق رسیدیم قطعا در سپاهان می‌مانم و اگر به توافق نرسیدیم آن زمان تصمیم دیگری برای زندگی ام می‌گیرم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج