۱۲۱۱۵۷۹
۴۳
۴۳
پ

آرسنال - لیدز؛ در راه بازگشت به لیگ قهرمانان

آرسنال در دیدار تماشایی در خانه خود با نتیجه ۱-۲ از سد لیدزیونایتد گذشت.

ورزش سه: لیدز که بیش از یک ساعت در این دیدار ۱۰ نفره بازی کرد، در نهایت در خانه آرسنال مغلوب شد تا توپچی ها فاصله خود را با تاتنهام در رده چهارم به چهار امتیاز افزایش دهند.

آرسنال بازی را بهتر آغاز کرد و خیلی زود به گل اول دست یافت. در دقیقه پنج و روی تعلل بیش از اندازه مسلیر، دروازه بان لیدز در دور کردن توپ بود که ادی انکتیاه از اشتباه او بهره لازم را برده و موفق به زدن اولین گل تیمش شد.

آرسنال - لیدز؛ در راه بازگشت به لیگ قهرمانان

حملات توپچی ها ادامه یافت و این تیم دقایقی بعد به گل دوم دست یافت. ارسال رو به بیرون گابریل مارتینلی از سمت چپ با ضربه دقیق ادی انکتیاه از مرکز محوطه به گوشه دروازه همراه شد و آرسنال 0-2 از لیدز پیش افتاد.

در اواسط نیمه اول آیلینگ با تکل خشن و دوپای خود در گوشه زمین روی پای مارتینلی، با کارت قرمز مواجه شده و باعث شد لیدز 10 نفره شود. در دقیقه 38 آرسنال فرصت خوبی برای زدن گل سوم خود و تمام کردن کار حریف داشت، اما ضربه محکم گابریل مارتینلی از زاویه ای دشوار را مسلیر با پای خود و به خوبی مهار کرد.

در ادامه مارتین اودگارد می توانست با نواختن یک ضربه ایستگاهی گل سوم را به ثمر برساند، اما یورنته توپ را روی خط بیرون کشید تا در نهایت نیمه اول تماشایی این دیدار با نتیجه 0-2 به سود آرسنال به اتمام برسد.

آرسنال نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و با ضربه محکم گابریل مارتینلی از فاصله ای نزدیک به گل سوم دست یابد، اما مسلیر واکنش خوبی در این صحنه نشان داد.

در دقیقه 62 و روی حرکت گرانیت ژاکا در سمت چپ باز هم آرسنال صاحب موقعیت مناسبی برای زدن گل بعدی خود شد، اما باز هم ضربه مارتینلی راهی به دروازه لیدز پیدا نکرد.

اما دقایقی بعد این لیدز 10 نفره بود که به گل اول دست یافت. روی ارسال کرنر از سمت چپ بود که ضربه سر جونیور فیرپو در سمت مقابل به دیگو یورنته رسید و او با ضربه ای دقیق از فاصله ای نزدیک موفق به گلزنی شد.

در دقیقه 75 این بار مارتین اودگارد فرصت داشت گل سوم را به ثمر برساند، اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه لیئز به بیرون رفت. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و آرسنال 1-2 توانست لیدز را شکست دهد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج