جاباما
۱۲۱۲۱۲۲
۱ نظر
۶۰۴۰
۱ نظر
۶۰۴۰
پ

رامین رضاییان را همین امروز اخراج کنید!

بهروز سلطانی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است این تیم دیگر شانسی برای قهرمانی ندارد.

خبرورزشی نوشت: بهروز سلطانی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است این تیم دیگر شانسی برای قهرمانی ندارد.

بعد از تساوی مقابل ذوب آهن و البته برتری استقلال مقابل شهرخودرو، پرسپولیس از مسیر قهرمانی خیلی دور شده و این تیم کار سختی برای جبران ۶ امتیاز اختلاف در بازی‌های باقی مانده را دارد. به همین بهانه با بهروز سلطانی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت و گویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

پرسپولیس نتیجه نا امید کننده ای در اصفهان گرفت و ۲ امتیاز حساس را از دست داد. در این خصوص چه صحبتی دارید؟

بله دقیقا همینطور است و ۲ امتیاز حیاتی از دست پرسپولیس پرید. تیم ما در نیمه اول افتضاح بود و تقریبا هیچ کار مثبتی انجام نداد. در نیمه دوم کمی اوضاع بهتر شد و به گل هم رسیدیم ولی در مجموع پرسپولیس نمایش خوبی نداشت. نه تعویض‌ها جواب دادند و نه بازیکنانی که فیکس بودند، عملکرد خوبی داشتند. ما که دیگر نمی‌دانیم چه بگوییم. فقط در این فصل حرص خوردیم ولی کاری از ما بر نمی‌آید. مردم در خیابان گلایه‌هایشان را به ما می‌کنند و تیکه می‌اندازند. حق هم دارند، تیم نتیجه نگرفته و ناراحت هستند. من حرفم را رک می‌زنم و از کسی نمی‌ترسم. بعضی از بازیکنان واقعا در حد پرسپولیس نیستند و باید بروند. نمی‌دانم چه کسی باعث شد تا این خارجی‌های بی کیفیت به پرسپولیس بیایند. آن‌ها از دهات‌های تاجیکستان و ازبکستان آمدند و من قول می‌دهم اگر آن‌ها را یک تیم لیگ دویی خرید، اسمم را عوض خواهم کرد.چند میلیارد به آن‌ها پول دادند ولی هیچ کارایی ندارند.

ولی مثلا تمیروف موفق شد در بازی با ذوب آهن گلزنی کند.

بله خودش را کشت و بعد از چند بازی بالاخره یک توپ را تبدیل به گل کرد. آن گل هم شانسی بود و به طور اتفاقی وارد دروازه شد. ضمن اینکه پاس عالی ترابی باعث شد این بازیکن بتواند یک گل بزند. در این فصل چند ستاره از تیم ما جدا شدند و به جای آن‌ها بازیکنان درجه چندمی‌وارد پرسپولیس شدند که اصلا جای توجیه ندارد.

با این شرایط پرسپولیس شانسی برای قهرمانی در این فصل دارد؟

بعید می‌دانم این اتفاق بیفتد. مگر اینکه معجزه الهی بتواند پرسپولیس را قهرمان کند. من یحیی و کادرش را دوست دارم و به نظرم مربیان خوبی هم هستند ولی پرسپولیس با تیمی‌که برانکو ساخت و پایه آن را بنا کرد، قهرمان می‌شد. متاسفانه دیگر چیزی از آن تیم نمانده و این پرسپولیس نه روحیه بردن و نه انگیزه‌ای برای قهرمان شدن دارد.

به نظر شما حاممد لک روی گل خورده مقصر بود؟

نه نبود. هر کسی بود آن توپ را نمی‌توانست بگیرد. موقع سر زدن تشخیص مسیر توپ خیلی سخت است و حامد هم ابتدا فکر می‌کرد توپ به سمت چپش می‌رود. ولی تا آمد مسیرش را عوض کند، پایش سر خورد و به توپ نرسید. نمی‌خواهم الکی از کسی تعریف کنم ولی به نظرم حامد روی گل مقصر نبود.

در خصوص رفتار رامین رضاییان بعد از تعویض چه نظری دارید؟

اصلا درست نبود و کار بسیار اشتباهی کرد. مگر پرسپولیس تیم محلات است که بازیکن به خودش اجازه چنین کاری بدهد. بازیکن تحت هر شرایطی باید مطیع کادرفنی باشد. وقتی تابلوی تعویض بالا رفت باید سریع بدود و از زمین خارج شود. باز خدا پدر کریم را بیندازد که یک تشری به او زد. این آقا که بسیار هم افت کرده و ضعیف کار می‌کند انگار یادش رفته در چه تیمی‌بازی می‌کند و چه بازیکنان بزرگی در این تیم بازی کردند. من اگر مسئولیتی داشتم و یا جای یحیی بودم، قطعا همین الان رضاییان را اخراج می‌کردم تا درس عبرتی برای بقیه شود.

بعضی از پیشکسوتان یا هواداران بعد از انتخاب محمد محمدی به عنوان معاون باشگاه به شدت علیه او موضع گرفتند و انتقاد کردند. نظر شما در این رابطه چیست؟

من نمی‌دانم چرا وقتی تازه طرف آمده تا این حد او را می‌کوبند. من محمدی را می‌شناسم، بسیار با شخصیت است و قطعا می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.بگذارید طرف یک مدت کار کند و بعد اگر خوب نبود، او را بکوبید. بعضی‌ها می‌گویند او استقلالی است، خب باشد. محمدی قبل از رفتن به استقلال چند سال گلر پرسپولیس بود و حالا اتفاقاتی افتاد که به استقلال رفت. نباید که گردنش را بزنند. قطعا محمدی در پرسپولیس به دنبال این است تا کارهای مثبتی انجام دهد و اسم خوبی از خودش به جا بگذارد. من خواهشم از دوستان عزیز این است که بگذارند او کارش را بکنند و اگر خوب نبود از او انتقاد کنند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      ل

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج