جاباما
۱۲۱۲۱۵۶
۱۸۲۲
۱۸۲۲
پ

جنگ دوم سومی در سیرجان؟

قبل از بازی پرسپولیس با ذوب‌آهن زمانی که اعلام شد ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان بازی شنبه پرسپولیس و سپاهان است، سرخ‌ها در فضای مجازی واکنش‌های زیادی به این موضوع نشان دادند و اغلب هم به دلایل مختلف نسبت به این تصمیم معترض بودند.

روزنامه همشهری: قبل از بازی پرسپولیس با ذوب‌آهن زمانی که اعلام شد ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان بازی شنبه پرسپولیس و سپاهان است، سرخ‌ها در فضای مجازی واکنش‌های زیادی به این موضوع نشان دادند و اغلب هم به دلایل مختلف نسبت به این تصمیم معترض بودند. در آن زمان اهمیت بازی با سپاهان بسیار زیاد به‌نظر می‌رسید و افکار عمومی داستان را با وسواس دنبال می‌کرد. همزمان مقامات مسئول در تبریز هم با موضوع مخالفت کردند و این داستان، حاشیه‌هایی به‌وجود آورد.

بعد از بازی با ذوب‌آهن اما همه‌‌چیز زیر و رو شد. توقف پرسپولیس در اصفهان و پیروزی استقلال برابر پدیده باعث شد تب و تاب بازی با سپاهان هم از بین برود. حالا فاصله در صدر جدول به ۶امتیاز افزایش یافته و طبیعتا کار پرسپولیس برای قهرمانی بسیار سخت شده است. به همین دلیل هم انتشار خبر لغو میزبانی در تبریز، واکنش چندانی به همراه نیاورد. حالا قرار شده بازی روز شنبه در سیرجان برگزار شود؛ مسابقه‌ای که شاید بیشتر به دوئل بر سر دومی و سومی شباهت داشته باشد.

پرسپولیس ۵۴امتیازی است و سپاهان ۴۹امتیازی با کسب پیروزی برابر این تیم، می‌تواند خودش را به ۲ امتیازی قرمزها برساند. این موضوع مسابقات ۳هفته پایانی را حساس‌تر می‌کند و دست‌کم یک هدف جدید برای سپاهانی‌ها می‌تراشد. صد البته پرسپولیس هم امیدوار است قبل از بازی با سپاهان، استقلال به فولاد ببازد و این تیم دوباره برای کسب عنوان قهرمانی دلگرم شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج