۱۲۱۲۲۲۴
۵۰۶۸
۵۰۶۸
پ

امباپه نیامده در رئال تاریخ‌ساز شد

ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن به رئال نیامده، یک دستاورد بزرگ در مادرید به نامش ثبت کرد.

خبرگزاری فارس: نشریه «لو پاریزین» فرانسه در گزارشی به دستاورد تاریخی کیلیان امباپه در تاریخ باشگاه رئال مادرید قبل از پیوستن به این تیم مادریدی خبر داد.

امباپه در طول یک سال گذشته مذاکرات زیادی را با مدیران باشگاه رئال مادرید داشت. در آخرین مرحله از مذاکرات هفته گذشته اعلام شد بر سر حقوق تصویربرداری از این بازیکن بین طرفین اختلافاتی ایجاد شده است.

رئال مادرید برای بازیکنان سرشناس همیشه ۵۰ درصد درآمد حقوق تصویربرداری را پرداخت می کند و بقیه درآمد به خزانه باشگاه می رود. اما امباپه خواهان درصد بیشتری در این زمینه شد.

امباپه نیامده در رئال تاریخ‌ساز شد

مدیران باشگاه مادرید بلافاصله بعد از این درخواست مذاکرات را متوقف کردند. اما امباپه در این امر اصرار کرد چون در صورت قبول نشدن درخواستش پیشنهاد نجومی پاریس برای تمدید را پیش رو داشت.

پاری سن ژرمن پیشنهاد نجومی تمدید قرارداد دوساله با دستمزد 50 میلیون یورو را داده بود و همچنین متعقد شد تا 100 درصد حقوق تصویربرداری به جیب امباپه برود و پاداش 100 میلیون یورویی به این بازیکن تقدیم کند.

به همین خاطر مدیران باشگاه رئال مادرید برای دومین بار در تاریخ زیربار این درخواست رفتند و قرار شد 60 درصد درآمد حقوق تصویربرداری به جیب امباپه برود.

این دستاورد بزرگ امباپه نیامده به رئال به نامش ثبت شد. پیش از این تنها یک بازیکن در تاریخ باشگاه رئال مادرید باعث شد تا مدیران این تیم اصول باشگاه را در زمینه درآمد حقوق تصویربرداری زیرپا بگذارد. رونالدو ابرستاره پرتغالی بازیکنی بود که در این زمینه در تاریخ رئال بی نظیر بود که امباپه به این دستاورد رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج