adexo3
۱۲۰۴۴۹۱
۵۱۴۶
۵۱۴۶
پ

قطعی؛ جدایی ستاره فرانسوی یونایتد در پایان فصل

پل پوگبا، هافبک فرانسوی منچستریونایتد قطعا در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد.

ورزش سه: کمتر از سه ماه از قرارداد پل پوگبا در اولدترافورد باقی مانده و هنوز توافقی در مورد تمدید قرارداد صورت نگرفته است. منچستر ایونینگ نیوز امروز در گزارشی مدعی شد جدایی این هافبک فرانسوی و ۲۹ ساله از جمع بازیکنان یونایتد قطعی شده است. به نظر می‌رسد خود این بازیکن در این‌رابطه به جمع بندی نهایی رسیده و حتی رختکن باشگاه نیز خود را برای دوران جدایی پل پوگبا آماده است. 

قطعی؛ جدایی ستاره فرانسوی یونایتد در پایان فصل

پاری‌سن‌ژرمن و یوونتوس از جمله باشگاه‌هایی هستند که برای جذب این ستاره فرانسوی اقدام کرده‌اند. به نظر می‌رسد خود پل پوگبا ترجیح می‌دهد به یوونتوس بازگردد، اما این باشگاه ایتالیایی در شرایط فعلی فقط می‌تواند هشت میلیون پوند در فصل دستمزد پرداخت کند که تقریبا نصف حقوق فعلی و 15 میلیون پوندی این بازیکن در اولدترافورد محسوب می‌شود. همچنین حتی پاری‌سن‌ژرمن نیز نتوانسته مبلغی در این حدود برای جذب پل پوگبا ارائه دهد و به همین علت آینده او در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

در گذشته از رئال مادرید نیز به‌عنوان یکی از مشتریان جدی پل پوگبا نام برده می‌شد، اما تمایل این باشگاه به این انتقال پس از جدایی زین الدین زیدان در سال گذشته به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. به هر حال مسئله قطعی این است که پل پوگبا در مورد جدایی از منچستریونایتد تصمیم خود را گرفته و در پایان این فصل و بعد از سپری کردن پنج سال متوسط، از جمع شیاطین سرخ جدا خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج