۱۲۱۲۲۴۹
۱ نظر
۳۹۲۷
۱ نظر
۳۹۲۷
پ

فنونی‌زاده: سلطانی‌فر، پرسپولیس را اینقدر ذلیل کرد

مهدی فنونی زاده پیشکسوت استقلال گفت: دیدار استقلال مقابل فولاد می‌تواند سنگین‌ترین و سخت‌ترین بازی استقلال بین چهار بازی آخر باشد.

خبرورزشی: مهدی فنونی زاده، بازیکن اسبق تیم استقلال درباره دیدار تیم‌های استقلال و شهرخودرو، وضعیت این فصل پرسپولیس همچنین بازی بعد شاگردان مجیدی مقابل فولاد خوزستان اظهاراتی را مطرح کرد.

دیدار استقلال و شهرخودرو را چطور ارزیابی کردید؟

من باز هم مثل بازی قبل در اصفهان که به ورزشگاه رفته بودم دیدار این هفته استقلال را از نزدیک و داخل استادیوم دیدم. می‌خواهم تا جایی که ممکن است از این طریق حمایتم را از تیم اعلام کنم تا انشالله استقلال قهرمان شود.

کجای استادیوم نشسته بودید؟

نیمه اول در جایگاه ویژه بودم ولی نیمه دوم به روبروی جایگاه رفتم تا بین دو آتشه‌های استقلال بازی را ببینم. آنجا حال و هوای دیگری داشت.

بازی چطور بود؟

متاسفانه در نیمه اول بازی خوبی را از استقلال شاهد نبودیم. تیم با استرس بازی می‌کرد و تمرکز لازم وجود نداشت. شاید به خاطر این بود که بچه‌ها حریف را دست کم گرفته بودند. ولی در نیمه دوم بازی بهتر شد. فرهاد باید آرمان رمضانی را از ابتدا کنار ژستد می‌گذاشت آن وقت راحت‌تر می‌شد گل زد.

چطور؟

وقتی تیم شهرخودرو با دفاع بسته و پرس به میدان می‌آید باید دو فوروارد سر زن را درون محوطه بکارید و دائم روی سرشان توپ بریزید. بالاخره خط دفاع بین ۲۰ تا ۳۰ توپ ارسالی یکی دو بار اشتباه می‌کند و همان می‌تواند باعث گلزنی شود.

فنونی‌زاده: سلطانی‌فر، پرسپولیس را اینقدر ذلیل کرد

شادی گل آرمان رمضانی را دیدید؟

بله! این پسر واقعا از ته دل خوشحال بود. از همه استقلالی‌های حاضر در استادیوم خوشحال‌تر بود. خیلی جالب بود که دیدم فرهاد مجیدی هم بعد از گل روی زمین تکل رفت و صحنه‌های دیدنی را به وجود آوردند. اگر در خانه بودم این لحظات را نمی‌دیدم. خیلی خوشحالم که به استادیوم رفتم. شاید جمعه هم به اهواز بروم تا شنبه بازی استقلال را در ورزشگاه ببینم.

بازی بعدی استقلال را چطور پیش بینی می‌کنید؟

بدون شک بازی با فولاد سخت‌ترین مسابقه استقلال است اما این بازی چون در اهواز برگزار می‌شود برای استقلال حالت میزبانی دارد. خوزستانی‌ها همگی استقلالی و آبی دوست هستند. اما تیم فولاد تیم سرسختی است. این بازی سنگین‌ترین بازی بین ۴ مسابقه باقی مانده است.

تساوی پرسپولیس مقابل ذوب آهن چقدر روی کار استقلال تاثیر داشت؟

خوب شد درباره پرسپولیس پرسیدید! واقعاً مشخص شد که این تیم چرا اینقدر ضعیف و ذلیل شده! چون دیگر حمایت وزارت ورزش پشت سرش نیست. واقعاً درست نبود سلطانی‌فر این تیم را به این روز بیندازد. وزیر قبلی با حمایت‌های وقت و بی وقت از پرسپولیس باعث شد این تیم که رقیب همیشگی استقلال است به بابا مسعود متکی شود و حالا می‌بینیم که به این روز افتاده. آنها یک بازی سخت هم با سپاهان دارند.

به نظر شما پرسپولیس می‌تواند به استقلال برسد؟

اول باید بگویم کارشناسان پرسپولیسی که دائم می‌گویند "استقلال امتیاز از دست می‌دهد بنابراین ما باید ببریم تا به آنها برسیم" اول ببینند تیم خودشان نتیجه می‌گیرد بعد این حرف‌ها را بزنند! شما اول بگذارید تیم‌تان برادری اش را ثابت کند بعد برای استقلال نسخه بپیچید. هنوز نه به دار است و نه به بار است هی میگویند "استقلال امتیاز از دست میدهد"! شما که تیم تان اینقدر ذلیل شده دقیقه دو گل می‌خورد، بهتر است مراقب باشید سپاهان جای دومی‌تان را نگیرد. در همین بازی بعدی، سپاهان برنده شود به ۲ امتیازی پرسپولیس می‌رسد و شانسش برای نایب قهرمانی بیشتر می‌شود. من فکر کنم پرسپولیس باید قید دومی‌را هم بزند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رئالپولیس

      به شما مربوط نیست که در مورد پرسپولیس حرف بزنی!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج