۱۲۱۲۹۲۷
۲۲۶۳
۲۲۶۳
پ

دلیل لواندوفسکی برای حضور در بارسلونا

پس از تقریبا هشت سال حضور در بایرن مونیخ، به نظر می‌رسد که لواندوفسکی تابستان امسال باشگاه را ترک کند. گزارش‌های اخیر، باشگاه بارسلونا را پیشتاز جذب این بازیکن ۳۳ ساله معرفی کرده‌اند.

فوتبالی:  به نقل از رسانه‌های آلمانی، به عقیده برخی، این تلاشی که از سوی پینی زهاوی، مدیر برنامه‌های روبرت لواندوفسکی در مذاکرات تمدید قرارداد وجود دارد، برای دریافت پول بیشتر از بایرن مونیخ است اما اگر خود لواندوفسکی علاقه‌ای به انتقال نداشت، شاید شایعات هرگز این‌قدر جدی نمی‌شدند.

اما چرا بارسلونا؟ خاوی مارتینز، هافبک سابق بایرن مونیخ در گفت‌وگویی توضیح داد که چرا لواندوفسکی می‌خواهد در این مرحله از دوران حرفه‌ای خود به بارسلونا برود و می‌گوید: "اگر بایرن مونیخ نخواهد شما را بفروشد، چون هیچ بند آزادسازی در قراردادتان ندارید، کاری از دست‌تان برنمی‌آید. اما فکر می‌کنم این احتمال وجود دارد که او با توافق راهی بارسلونا شود. لواندوفسکی فکر می‌کند که اگر در اسپانیا بازی می‌کرد، تاکنون یک یا دو توپ طلا می‌برد؛ به همین دلیل است که می‌خواهد شانسش را امتحان کند. او احساس می‌کند که لایق کسب توپ طلا بوده است. بازی در بارسلونا یا رئال مادرید مانند بوندسلیگا نیست."

توپ طلا در سال ۲۰۲۰ پس از آن که فرانس فوتبال مراسم دریافت جایزه را لغو کرد، بدون صاحب ماند و سپس در سال ۲۰۲۱ به لیونل مسی رسید که به عقیده بسیاری حق لواندوفسکی بود که صاحب آن شود.

با فصل فاجعه‌بار بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا، به نظر می‌رسد که سال ۲۰۲۲ نیز سال لواندوفسکی نخواهد بود. بنابراین در سن ۳۳ سالگی، این بازیکن ممکن است به دنبال حرکتی خاص باشد و این توضیح می‌دهد که چرا او حاضر است دستمزد خود را برای پیوستن به بارسلونا کاهش دهد.

اما طبق گفته خاوی مارتینز اگر بایرن مونیخ به دنبال فروش لواندوفسکی نباشد، این احتمال وجود دارد که سران تیم مانع از انتقال لواندوفسکی در تابستان امسال شوند. در این صورت آیا بایرن مونیخ می‌تواند سال آینده لواندوفسکی را به صورت رایگان از دست بدهد؟ آیا موقعیت لواندوفسکی در مدت یک سال تغییر خواهد کرد؟

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج