جاباما
۱۲۱۲۹۷۶
۲۳۵۲
۲۳۵۲
پ

توافق بارسلونا و اتلتیکو سر آینده گریزمان

آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی و ۳۱ ساله فصل آینده نیز برای باشگاه اتلتیکو مادرید بازی خواهد کرد.

ورزش سه: آنتوان گریزمان، مهاجم فرانسوی و باتجربه روخی بلانکوس این فصل را به صورت قرضی از بارسلونا جدا شده و در باشگاه سابق خود اتلتیکومادرید سپری کرده است. با نزدیک شدن به اواخر فصل، شایعات زیادی در مورد آینده این بازیکن مطرح شد و گزینه بازگشت به بارسلونا همچنان برای آنتوان گریزمان محتمل است، اما نشریه اسپورت امروز در گزارشی مدعی شد او فصل بعد نیز در ترکیب اتلتیکومادرید حضور خواهد داشت و بازگشت به نوکمپ برای آنتوان گریزمان منتفی است.

توافق بارسلونا و اتلتیکو سر آینده گریزمان

اخیرا جلسه ای میان میگوئل گیل مارین، مدیر اتلتیکو و متئو آلمانی، مدیر ورزشی بارسلونا مطرح شده و طرفین به توافق رسیده اند که  دوران حضور قرضی آنتوان گریزمان در پایتخت اسپانیا حداقل برای یک فصل دیگر نیز تمدید شود. در حقیقت این بازیکن با یک قرارداد قرضی دو ساله با بند خرید اجباری 40 میلیون یورویی در پایان سال دوم راهی اتلتیکو شد. اما بندی در این قرارداد وجود دارد که آنتوان گریزمان باید حداقل 50 درصد از دقایق فصل را در ترکیب قرار بگیرد و اینگونه گزینه بند خرید اجباری فعال خواهد شد.

دیگو سیمئونه و باشگاه اتلتیکومادرید از عملکرد گریزمان راضی هستند و به قرارداد خود با بارسلونا احترام می گذارند. اما این باشگاه تلاش می کند راه حلی جز پرداخت پول نقد برای دائمی کردن قرارداد این ستاره فرانسوی پیدا کند و گزینه معاوضه بازیکن با آنتوان گریزمان، پیشنهاد آنها در پایان فصل آینده برای حل این مشکل خواهد بود. دوران حضور این مهاجم فرانسوی در نوکمپ چندان رضایت بخش نبود و به نظر خود گریزمان نیز تمایل چندانی به بازگشت به ترکیب بارسلونا ندارد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج