۱۲۱۳۱۱۹
۲۲۹۴
۲۲۹۴
پ

عالمی: به احترام استقلال کلاه از سر بردارید

مربی پیشین آبی پوشان با بیان این که فولاد جانانه و مردانه مقابل استقلال بازی کرد، گفت: شایسته‌ترین تیم این فصل برای قهرمانی استقلال بود.

خبرگزاری مهر: ایمان عالمی پیشکسوت و مربی سابق آبی پوشان در واکنش به تثبیت قهرمانی این تیم در فصل بیست و یکم لیگ برتر اظهار داشت: فولاد مردانه و جانانه مقابل استقلال بازی کرد اما آبی پوشان کار را در اهواز تمام کردند و با ارائه یک بازی منطقی به آنچه می‌خواستند رسیدند.

وی افزود: استقلال این دیدار را ضربتی شروع کرد و از همان لحظه شروع مشخص شد شاگردان مجیدی عطش بالایی برای پیروزی در این بازی دارند. بازیکنان استقلال از دقایق اول جسارت بالای خودشان را نشان دادند و توانستند برتری خود را به تیم میزبان دیکته کنند.

مربی سابق آبی پوشان در خصوص غیبت تماشاگران در این بازی بیان داشت: به یک عضو نسبتاً قدیمی و کوچک از خانواده استقلال تایید می‌کنم که اهواز یکی از آبی‌ترین شهرهای ایران است و اگر حضور تماشاگر در ورزشگاه آزاد بود قطعاً هواداران پر شمار استقلال این تیم را تنها نمی‌گذاشتند و شب پر شور و فراموش نشدنی برای این تیم رقم می‌زدند.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: مجیدی در این فصل تیم خوبی را ساخت و مهم‌ترین ویژگی‌های این تیم به ثبات در روند نتیجه‌گیری و داشتن روحیه نباختن و شخصیت قهرمانی بر می‌گردد. بچه‌های ما با یک فصل نباختن کاری کردند کارستان و نامشان را در تاریخ فوتبال ایران ثبت کردند.

وی افزود: تیمی که یک فصل نمی‌بازد و با شایستگی و قاطعانه قهرمان می‌شود، قابل تمجید و احترام است و فوتبال ایران باید به احترام این تیم کلاه از سر بردارد.

عالمی خاطر نشان ساخت: خواسته عموم هواداران استقلال امروز از مجیدی و سایر اعضای تیم این است که در این ۳ بازی باقی مانده هم با همه قوا به میدان رفته و اجازه ندهند آمار بدون شکست بودن آنها از بین برود. استقلالی‌ها از تیم شان تا انتهای فصل ۹ امتیاز دیگر می‌خواهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج