جاباما
۱۲۱۳۵۱۳
۶۵ نظر
۴۶۲۱
۶۵ نظر
۴۶۲۱
پ

کنایه تند گل‌محمدی به قهرمانی استقلال

یحیی گل‌محمدی صراحتا اعلام کرد که استعفا نخواهد داد اما دست باشگاه برای تغییر او باز خواهد بود.

ورزش سه: پس از گذشت دو شب از نمایش ضعیف پرسپولیس برابر سپاهان و قهرمانی استقلال در لیگ بیست و یکم، امشب یحیی گل‌محمدی روی خط برنامه شب های فوتبالی حاضر شد و درباره شرایط تیم پرسپولیس صحبت کرد. او همچنین ضمن تکذیب خبر درخواست غرامتش از باشگاه، درباره جلسه با رضا درویش نیز توضیحاتی ارائه داد.

سرمربی پرسپولیس درباره خریدهای ناموفق پرسپولیس و همچنین مصدومیت وحید امیری و عیسی آل‌کثیر نیز توضیح داد و گفت ادامه همکاری با سیدجلال حسینی منوط به تصمیم خود این بازیکن است.

* اولین متهم عدم نتیجه گیری من هستم 

گل‌محمدی در ابتدای صحبت هایش گفت: شرایطی که الان وجود دارد، شرایط سختی است و خودمان هم در این شرایط سختی زیادی را تحمل می‌کنیم. خصوصا هوادارانمان که من به همه حق می‌دهم ناراحت باشند. به هر حال پرسپولیس پنج بار قهرمان لیگ شده و به قهرمان نشدن عادت ندارند. جا دارد از آنها عذرخواهی کنم و مسئولیت تمام مسابقات و نتیجه نگرفتن با من است و شکی نیست که تصمیمات سرمربی در این نتیجه گیری تاثیر دارد. این عدم نتیجه گیری اولین نفری که متهم می‌کند، سرمربی است.

* سنگ اندازی زیادی برای قهرمانی ما شد

او افزود: ولی برای گرفتن ششمین قهرمانی سنگ اندازی زیادی برای ما اتفاق افتاد و مشکلات زیادی از شروع فصل داشتیم که برای قهرمان پنج دوره لیگ برتر، این مشکلات واقعا عجیب و غریب و باورنکردنی بود. اتفاقات فوتبالی و غیرفوتبالی بیشترش برای پرسپولیس بود. در سالی که گذشت، ما ۳ مدیرعامل داشتیم. هر سه مدیرعامل تا آنجا که توانستند زحمت کشیدند و جا دارد از آنها تشکر کنم. اما زحماتی که کشیده شده، در کل کافی نبوده است.

 

کنایه تند گل‌محمدی به قهرمانی استقلال

* به مدیریت استقلال تبریک می‌گویم

گل‌محمدی تصریح کرد: رجوع می‌کنم به صحبت‌های آقای شکوری که گفت به ما اجازه نمی‌دادند بازیکن گران قیمت بخریم و این فقط برای تیم ما بود. تیم استقلال چیزی که توانست خیلی خوب مدیریت کند، مدیریت فضای رسانه‌ای، مجازی و داوری و انضباطی و برنامه سازمان لیگ بود. اگر بخواهیم تبریک به تیم استقلال بگوییم، باید به مدیریت مجموعه بگوییم. البته اعضای تیم و بازیکنان و مربیانشان هم زحمت زیادی کشیدند تا قهرمان شوند. مسائلی که گفتم در تیم ما انجام نشد. من آدمی نیستم که بهانه جویی کنم اما مسائلی که گفته می‌شود، مشکلات زیادی برای تیم ما ایجاد می‌کند. از شروع فصل هم دیدید دو سالی که من اینجا بودم ما ۸-۹ بازیکن ملی یا در سطح ملی از دست دادیم.

* پرونده ها نبود فضا بهتر می‌شد

سرمربی پرسپولیس در ادامه گفت: گرفتن بازیکن برای تیم ما که این همه مشکلات مالی دارد و ارکانی که اجازه نمی‌دادند بازیکن بگیریم، واقعا کار سختی بود. این تیم بدهی زیادی داشت به آقای کالدرون و برانکو و... و این مسائل مشکلات زیادی برای ما ایجاد کرد. اگر این پرونده‌ها وجود نداشتند راحت‌تر کار می‌کردند و فضای بهتری را می‌ساختند.

* به هیچ وجه از پرسپولیس شکایت نخواهم کرد 

وی در خصوص شایعاتی که پیرامون استعفا و یا درخواست غرامت او مطرح می‌شد توضیح داد: بحث من بودن یا نبودن من اصلا مهم نیست. بحث این است که پرسپولیس همیشه باید قهرمان شود و پرسپولیس نباید ضرر کند. از طرف من یک سری صحبت‌هایی به وجود آمد که یحیی از باشگاه غرامت خواسته. یک فضای آلوده و سمی ایجاد کردند که ذهن هواداران را مشوش کنند. در این فضا از عصبانیت هواداران سو استفاده می‌کنند. جا دارد از هواداران بخواهم هوشمندانه نگاه کنند. من دو سال قرارداد دارم و اگر بدترین اتفاق برای من رخ دهد من از پرسپولیس شکایت نخواهم کرد و قرارداد سال بعد را نمی‌خواهم؛ مثل خیلی مربیان که باعث شدند با این اتفاق ما مشکلات زیادی داشته باشیم. من سه بازی دیگر در لیگ برتر دارم و تمرکزم روی آن بازی ها است.

* بعد از پایان لیگ باشگاه مختار به تغییر است

گل‌محمدی در مورد جلسه با درویش عنوان کرد: ما یک ساعتی در خدمت ایشان بودیم و از خودشان هم بپرسید من دستشان را برای تغییرات احتمالی باز گذاشتم. از ایشان خواستم تمرکزشان روی این سه بازی آین باشد و بعد باشگاه مختار است در مورد اینکه ادامه همکاری با من داشته باشد یا نه تصمیم گیری کند. حرف و حدیث زیادی روی کادر من به وجود آوردند اما آنها سالم و متعهد هستند و این حرفهایی که در فضای مجازی به وجود آمده، حاصل یک عده آدم مریض است که دنبال منافع شخصی خودشان در این تیم هستند. واقعا برای آنها متاسفم.

کنایه تند گل‌محمدی به قهرمانی استقلال

* باشگاه اقدامی برای محرومیت من نکرد 

او درباره محرومیتش از حضور روی نیمکت پرسپولیس گفت: من سه بازی است که بالا نشستم و متاسفانه هیچ اقدامی از طرف باشگاه برای اینکه محرومیت کم شود، انجام نشده است. شاید وقت ندارند اما من واقعا گله‌مند هستم.

* وقتی نمی‌توانی حقت را بگیری، عصبانی می‌شوی

گل‌محمدی در خصوص عصبانیتش در دربی که باعث محرومیتش شد توضیح داد: می‌توانم یک کتاب در مورد اتفاقات امسال بنویسم اما وقتی برای تیم بزرگ پرسپولیس مربیگری می‌کنی و در شرایطی هستی که میدانی که نمیتوانی حقت را از فوتبال بگیری، عصبانی می‌شوی. امسال یکی دو بار این اتفاق افتاد که یکی دربی بود و حتی نیم فصل من استعفا هم دادم و تصمیم به کناره گیری گرفتم اما من در همه این موارد از خودم گذشتم. وقتی یک مربی استعفا می‌دهد آینده کاری اش به خطر می‌افتد اما من به خاطر بچه‌ها و تیم این تصمیم را گرفتم تا تلنگر بخورند و به مشکلات بچه‌ها رسیدگی کنند. اگر هم دوباره برگشتم فقط به خاطر هواداران بود که تجمع کردند و ناراحت شدند و شرمنده آنها شدم.

* اندازه یک بازیکن خارجی بقیه تیم ها بازیکن نگرفتیم

وی درباره بازیکنانی که در نقل و انتقالات جذب شده‌اند گفت: یک سال و نیم پنجره ما بسته بوده؛ در زمانهایی که ما می‌توانستیم بازیکن بخریم پنجره بسته بود. ما بازیکن خریدیم اما ۴ ماه پنجره بسته شد و فقط می‌آمدند و تمرین می‌کردند. من بر اساس بودجه باشگاه و شرایطی که برای باشگاه وجود داشت، بازیکن خریدم. از نظر من بازیکنان داخلی بهترین بازیکنان لیگ بودند. سه بازیکن خارجی ما ۳۵۰-۴۰۰ هزار دلار شد و اندازه یکی از بازیکنان خارجی سایر تیم‌ها نتوانستم بازیکن بخریم. بحث مبلغ قرارداد را می‌گویم؛ هرچقدر پول بدهید همان قدر آش می‌خورید. وقتی بودجه باشگاه اجازه نمی‌دهد بازیکن باکیفیت بخرید که در حد یک تیم قهرمان باشد مجبور می‌شوید این بازیکنان را جذب کنید. ما به این بازیکنان در پست هایمان احتیاج داشتیم. بازی در لیگ ایران سخت است و آنها بازیکنان جوان هستند و با بازی بیشتر شاید در سالهای آینده به درد بخورند. ما حتی پول آب معدنی هم نداشتیم. ما همه این بحث‌ها را از یک هوادار گرفتیم و جا دارد از او تشکر کنم که چقدر به تیم ما کمک کرد.

* مشکلات دروازه ما از جدایی رادو شروع شد

او در خصوص مشکلات خط دروازه پرداخته بیان کرد: ما مشکلاتی در بحث دروازه‌بان داشتیم. مشکلات ما از جایی شروع شد که رادوشوویچ رفت. دلیل رفتنش را هم کسی توضیح نداد و نگفت یک دروازه‌بان که می‌توانست خیلی مشکلات دروازه بانی ما را حل کند، چرا جدا شد؟ ما با حضور او خیالمان راحت شد. با رفتن او خیلی مشکلات ما شروع شد و خیلی اتفاقاتی که افتاد حاصل رفتن اوست. حس رقابت از بین رفت و بازیکن در درون دروازه احساس تنهایی می‌کند و این چیزهایی است که ممکن است در دروازه ما به وجود آمده باشد. در آن مقطع نمی‌توانستیم دنبال یک دروازه‌بان تاپ برویم و در آن مقطع رفتیم دنبال دروازه‌بانی که بتواند کمکمان کند و احمد گوهری توانست فسخ کند و ما رفتیم با او قرارداد ببندیم و چقدر خوشحال شدیم و هستیم که توانستیم دروازه‌بان دوم جذب کنیم.

کنایه تند گل‌محمدی به قهرمانی استقلال

* آل کثیر دیر برای جراحی اقدام کرد

یحیی در مورد مصدومیت عیسی توضیح داد: او در سخت‌ترین شرایط به ما کمک کرد و با دست شکسته و انگشت شکسته به ما کمک کرد. نمیدانم چطور از او تشکر کنم اما او خیلی دیر اقدام به جراحی کرد. برایش آرزوی موفقیت دارم.

* به زور از امیری نخواستم بازی کند

او سپس درباره مصدومیت وحید امیری گفت: وحید امیری ده روز پرفشار با ما تمرین کرد و خیلی عادی و سرحال بود. وقتی هم رفت در بازی این اتفاق در یک آن برایش رخ داد. من به زور از بازیکن نخواستم که بازی کند. ما دکتر داریم و وحید ده روز تمرین پرفشار انجام داد و با آمادگی خوب وارد زمین شد. مصدومیت او عمیق بود و نتوانست ادامه دهد اما خوشحالم که می‌تواند به جام جهانی برسد.

* آینده سیدجلال به خودش بستگی دارد

گل‌محمدی درباره آینده سیدجلال عنوان کرد: من با سیدجلال دو سه بار صحبت کردم و اینکه بخواهد تمدید کند یا نکند را خودش باید تصمیم‌گیری کند. هر تصمیمی بگیرد انجام می‌دهیم. نمی‌دانم تصمیم او چیست اما همه می‌دانیم با این سن و سال بالا چقدر به تیم ما کمک کرد و واقعا یک کاپیتان مقتدر برای تیم ما بود و هست و باید ببینیم تصمیم او چقدر بود.

* لیستی به باشگاه نداده‌ام 

سرمربی پرسپولیس درباره اخباری که پیرامون جذب پورعلی گنجی و بیرانوند مطرح می‌شود گفت: من هیچ لیستی به باشگاه ندادم و از لیست من هیچکدام از بازیکنانی که مطرح می‌شود، درست نیست. این صحبت‌ها بیشتر شایعه است و قطعا آقای بیرانوند و پورعلی گنجی در سطح تیم ملی هستند و بودنشان در پرسپولیس برای ما هم جذاب و باعث افتخار است اما واقعا نمیدانم در آینده کدام بازیکنان وارد تیم خواهند شد.

* در مورد یک مهره سوخته صحبت نمی‌کنم 

او در واکنش به اظهارات رسول پناه گفت: ایشان یک مقطعی در پرسپولیس بودند و با تصمیماتشان باعث ایجاد مشکلات زیادی برای ما شدند. من زیاد در مورد یک مهره سوخته فوتبال صحبت نمی‌کنم. من دوباره یک شکایتی تنظیم کردم که فردا ارائه میکنم و ایشان باید پاسخگو باشند.

کنایه تند گل‌محمدی به قهرمانی استقلال

 

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      من پرسپولیسی هستم ولی یحیی دلاله

      پاسخ ها

      • بی نام

        ازش میپرسیدید.ابراهیمی رو برای چی گرفتی ویکسال رونیمکت گذاشتی .به کی تعهد داده بودی .

    • ناشناس

      تو خوبی....دلال

    • ناشناس

      گل گفتی

    • حامــد پرسپولیسی

      جناب گلمحمدی ،شما هم به دروغ استعفا بده و قرارداد چند ده میلیاردی ببند و بیانیه بده و همه رو مقصر بدون غیر خودت و تیم درجه یڪ ایران و برانکو رو نابود ڪردی و فقط فڪر بیانیه ودلالی بودی
      دل ما رو خون کردی با این نتیجه هات که خدا خودش میدونه چڪارڪنه

    • محمد

      برو بمیر از ضعف و ناتوانی امثال شما پرسپولیس به این روز افتاد.استقلال تیم بود و شما حاشیه.

    • ناشناس

      آب بریز جایی که میسوزه دلال

    • رصا

      سرمربی عزیز
      تیم ما بهترین بازی رو انجام میداد و تو هر بازی چند گل میزد و نتیجه میگرفت بزار همه دنیا با هم بودن
      ولی شما نتیجه رو باختی وهمچنین ادب را
      ڪاش اینقدر زمین و زمان را مقصر نمیدونستی
      راستی چرا دبگه استعفا نمیدی،همش فیلم بود

    • علی

      حقیقت رو گفت

    • ناشناس

      یعنی ۵ سال همینطوری قهرمان شدید شما . خودزنی میکنی

    • ناشناس

      واقعاحقیقت گفتی

    • پارسوماشیم

      ببندش گلی

    • o

      برو هوچیگر تو دوتا از سپاهان خوردی دوتا از صنعت نفت خوردی و غیره استقلال چه نقشی درش داشت تو مربی نیستی یه لابی گر و هوچیگری

    • کاوه کلهر

      سلطان استعفا

    • سعید سرخ

      راست گفته
      حرف حق
      مگه غیر از این بود...

    • ناشناس

      واقعا بسی تاسف .هیچ پرسپولیسی موافق این صحبت ها نیست .زشته قهرمان نشدی بازنده سربلند باش.

    • شهروند

      آدم تنگ نظر به این میگن چون شما امسال رتبه ای بهتر از دوم یا سوم بدست نیاوردی پس داوری ها مدیریت شده بود😯😯😯

    • فرشاد

      بابا مسعود دیگه بای بای

    • ناشناس

      اتفاقا واقعیتو گفته اگه این آیتم ها نبود مث همیشه کیسه درقعربود.

    • جعفر آقا

      جناب گل محمدی پس حتماً شما هم پنج سال متوالی بابا مسعود همه کار برایتون انجام داده و قهرمان میشدی؟

    • ناشناس

      متاسفم برات، حداقل اخلاق داشته باش!

    • ناشناس

      حرف زدن بلد نبستی حرف نزدن که بلدی
      مردک دوازده ملیارد پول بی زبون گرفتی به جای جوابگویی به بلابی که سر تیمت آوردی با این حرفها فرار رو به جلو می کنی ؟

    • ناشناس

      من خودم پرسپولیسی هستم چه خوب تیم خودت انقد قوی بازی کنه که دنبال این بهونه ها نگردی...فقط "برانکو"

    • ناشناس

      کچل درحدی نیستی به سرورت چیزی بگی

    • احمد

      بابا توراخدا بس کن دیگه من پرسی ام ابروی ناموس داور رابباددایی بسکن توراخدا زمانی قهرمان میشدیایاهمین حرف رامیزدی بروتلکه ات بگیر زشته

    • ناشناس

      منم بهت تبریک میگم که با ۱۰ تا استعفا باید یک ستاره بزنی

    • o

      اگه ۶ ماه محرومت کرده بودن دوباره حرف مفت نمیزدی

    • ناشناس

      بسوز پنج سال شما مدیریت کردین

    • ناشناس

      یح یا چی

    • ناشناس

      اب بریز نسوزه بیشتر

    • ناشناس

      یعنی 5 سال همین کارتون بوده خخخ

    • ناشناس

      الان که میبینم اولا طرفداراتونم حق دارن بندازنت بیرون مربی که فقط غر بزنه و تقصیرارو بندازه گردن این اون به درد نمیخوره دوما داوری دربی رفت رو ببین بعد صحبت کن

    • ح.ر.ا

      ۵سال برای شما مدیریت شد

    • ناشناس

      برو که دیگه مجبور نشی هر هفته استفاد بدی خخ

    • ناشناس

      تواین پنج‌ قهرمانی همه جوربه شمالنگیهاکمک کردندامیرسربازبودولی هیچ اتفاقی نیافتادولی بازیکنای استقلال نگذاشتن بازیکنندتاشمالنگیهاقهرمان بشیدولی بازتیرتون به سنگ خوردتودوتابازی رفت وبرگشت دوتاپنالتی نگرفتندالان بایداختلاف به ۱۵ امتیاز میرسیدلنگ برازندتون چون درهرحال آویزونیدمثل لنگتون

    • بدون نام

      دست کسانی که هرروز برعلیه پرسپولیس شایعه سازی میکنند رو شد چقدر دروغ چقدر حسادت

    • بی نام

      اقا یحیا شما در حد لیگ‌یک‌هم دانش‌فنی نداری فقط بهانه میاری

    • بی نام

      حرف جدیدی بزن

    • pkb

      یحیی خیلی بی شرفی

    • ناشناس

      بدهی اصلی که قراداد با قیمت بالای خودت بود و هزینه گزافی که باشگاه به پدیده داشت

    • بی نام

      حرف مفت زده

    • بی نام

      دیگه خسته شدیم از این حرف های تکراری

    • بی نام

      سفسطه و مغلطه گر معروف

    • بی نام

      حرف های تکراری و مسخره

    • ناشناس

      اقای گل محمدی اینی که الان بیان میکنی
      پنج شش سال سراستقلال اوردندازطرف
      حامیهای جنابعالی تیمتان هرچه استقلال
      بالاآمد انهاکشیدندپائین اما امسال کسی
      امسال شما رانکشیدپائین نتونستیدچون استقلال عالی بود ظلم نبودقهرمان شد

    • ناشناس

      سلطان استعفاهای مشقی

    • آیدا

      پنج ساله فکر کردی خیلی مربی ماهری هستی .نه برادر هوات داشتن

    • بدون نام

      من آدم بهانه جویی نیستم؟؟! اصلا اصلا

    • ناشناس

      برو دسته دو یایا

    • بدون نام

      ببخشیدا ببخشید. یک جوری می فرمایید استقلال پول داشت و بازیکن می خرید که هر کی ندونه فکر می کنه ایلان ماسک اسپانسر استقلال بوده !!!

    • بدون نام

      احسنت

    • بابک خان

      دروازه بان فقط حامد لک

    • بدون نام

      پول نداشتید؟!! وقتی به برانکو دلار می دادید استقلالی ها چیزی گفتند؟!.... استراماچونی برای چی رفت؟!!!... حالا هم که می فرمایید پرسپولیس باید همیشه قهرمان شود!!!

    • بدون نام

      آقای گل محمدی با این منطق و توجیه و مظلوم نمایی در هیچ تیمی موفق نخواهی شد. 🙏

    • ناشناس

      تو اصلا نخوندیش

    • ناشناس

      این تاجیک ها رو از کجا آوردی ته مانده تیم برانکو شما رو قهرمان کرد بهتره بری برای همیشه قهر کن خواهش میکنم

    • هیچکس

      تو بهانه گیر نیستی؟؟؟دلال

    • ناشناس

      تو ایتالیا کی امسال قهرمان میشه؟
      از نظر من فوتبال ایران ارزش وقت گذاشتن نداره
      فقط اروپا فوتبال ببین لذت ببر کنار خانواده تخمه بشکن کیف کن

    • آ

      ی کلام ختم کلام بدون بابا نمیشه

    • ناشناس

      آجرلوی قهرمان

    • مرتضي

      داره مي سوزه

    • بی نام

      یحیی و حامد لک و تمیروف باید از پرسپولیس برن چون پرسپولیس با اینا به جایی نمی‌رسه

    • بی‌نام

      بهتره‌بری‌چندتادوره‌مُربیگری‌ببینی‌بَدنیست.

    • فتح تهران

      یعنی سوزش تا این حد

    • ناشناس

      همش زیر سر تیم کیسه فساد ومسئول
      دلال حکومتی شان بودوالاکیسه
      بوی قهرمانی هم نمیدیدلعنت به هر
      چه فسادگرکیسه هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج