۱۲۱۳۵۲۱
۳۸۸
۳۸۸
پ

وداع با کیه‌لینی؛ رختکن دلتنگ تو می‌شود

لئوناردو بونوچی، ستاره ایتالیایی یوونتوس‌ وداعی احساسی با جورجو کیه‌لینی داشته است.

ورزش سه: بعد از شکست تلخ یوونتوس برابر اینتر در فینال کوپا ایتالیا بود که جورجو کیه‌لینی در مصاحبه ای اعلام کرد که در پایان فصل این تیم را ترک خواهد کرد و به دوران پر افتخار و فوق العاده خود در این تیم پایان می‌دهد. کیه‌لینی گفت: "دوشنبه آینده در ورزشگاه یوونتوس از هواداران خداحافظی خواهم کرد و جای خودم را به جوان‌ها خواهم داد. هنوز نمی‌دانم فصل بعد کجا بازی خواهم کرد و باید با خانواده‌ام صحبت کنم و همه جوانب را بسنجم. دوست داشتم با جام از یووه خداحافظی کنم ولی نشد. در هر صورت معتقدم هنوز در بالاترین سطح قرار دارم و از این بابت خوشحالم."

در همین راستا لئوناردو بونوچی که سال‌ها در یوونتوس و تیم ملی ایتالیا زوج کیه‌لینی در خط دفاعی بود و روزهای فوق العاده‌ای را در کنار این بازیکن تجربه کرد پستی احساسی‌ای را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و این‌گونه از او خداحافظی کرد: "جورجیوی عزیز؛ از کجا شروع کنیم؟ من فکر می‌کنم باید از آخر شروع کنم. امروز روز شماست و روزی است که تیم، این رنگ‌ها، این رختکن دلتنگ شما می‌شود. شما یک الگو، یک راهنما، یک برادر، یک دوست بوده‌اید. ما بیش از ۱۰ سال را با هم بوده‌ایم، شادی کرده‌ایم، رنج کشیده‌ایم، سخت کار کرده‌ایم، خط دفاعی را با هم تشکیل داده‌ایم، جنگیده‌ایم، پیروز شده‌ایم. بردهای زیادی با یووه داشتیم، چیزی منحصر به‌فرد با ایتالیا بردیم.

حضور در زمین در کنار شما برای من یک امتیاز و یک افتخار بوده است. خارج از زمین حتی بیشتر از آن. من از آمادگی شما برای هر چیزی یاد گرفتم. اسطوره در راهی که پیش رو داری برایت آرزوی موفقیت می‌کنم. هر چه که باشد، شما همیشه آن را در بالاترین سطح انجام خواهید داد. تکه طناب نامرئی که در زمین هم همراه ماست، ما را برای همیشه در نبردهای فوتبال، در پیروزی‌ها و در لحظات سخت‌تر به هم پیوند خواهد داد. متشکرم، کاپیتان. دوستت دارم."

وداع با کیه‌لینی؛ رختکن دلتنگ تو می‌شود

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج