۱۲۱۳۹۲۹
۱۸۸
۱۸۸
پ

گزارشی از شب ملتهب ارومیه در لیگ دو

نود ارومیه و ون‌پارس اصفهان که برای صعود به لیگ آزادگان رقابت می‌کنند در شب جنجالی و پر التهاب ارومیه به تساوی بدون گل رسیدند.

ورزش سه: هفته بیست و سوم لیگ دسته دو در ارومیه مطابق انتظارها جنجالی شد و حضور هواداران نیز سبب شد جو عجیب‌تری بر این مسابقه حاکم باشد. لیگ دو که معمولا از دید عموم دور است همواره حواشی زیادی دارد و تیم‌ها برای صعود به لیگ یک باید اتفاقات غیرمنتظره‌ای را پشت سر بگذارند.

بازی نود ارومیه و ون‌پارس در فاصله کمتر از یک روز تا بازی باتماشاگر شد و باتوجه به رایگان شدن بازی و تبلیغات گسترده جمعیت زیادی به ورزشگاه‌ شهید باکری ارومیه آمده بودند. حواشی این مسابقه از ساعتی پیش از شروع بازی آغاز شد و تا رختکن تیم‌ها پس از سوت پایان ادامه داشت.

به گفته مدیر روابط عمومی ون‌پارس اجازه ورود دوربین و فیلمبرداری به تیم رسانه‌ای میهمان نمی‌دادند. وقتی عکاس ون‌پارس به عکس‌برداری ادامه داد یحیی بهاری، مدیر عامل نود وارد عمل شد و به دلیل عکس گرفتن از او با این عکاس درگیر شد! این تنش‌ها و درگیری لفظی میان اعضای دو تیم تا سوت شروع بازی ادامه پیدا کرد.

پس از آن نوبت به درگیری درون زمین رسید. باتوجه به حساسیت این بازی از حمید حاج‌ملک، داور لیگ برتری استفاده شده بود اما این داور نیز نتوانست مانع درگیری‌ها شود‌. در اولین موقعیت نود، توپ به تور کنار دروازه زده شد و داخل دروازه نرفت اما نودی‌ها اصرار داشتند که توپ گل شده است. با این تصمیم داور، بهاری در جایگاه ویژه شروع به فریاد زدن کرد. نیمکت و بازیکنان نود به‌صورت دسته‌جمعی اعتراض می‌کردند و مسابقه بیش از پنج دقیقه از جریان افتاد.

با توجه به جو ملتهب سکوها، اعتراض‌ها روی هر برخوردی بیش از حد معمول بود و عرصه برای داور با جلو رفتن بازی تنگ‌تر می‌شد. این از جریان افتادن‌های مداوم بازی سبب شد داور در نیمه دوم ۸ دقیقه وقت اضافه بگیرد و جنجالی بزرگ در وقت‌های اضافه کلید بخورد.

در زمان‌های تلف شده نود با سانتری بلند و ضربه نهایی به گل رسید اما کمک داور آفساید اعلام کرد تا اعتراضات به بالاترین حد خود برسد. در این زمان بود که تماشاگران عصبی نود هر چه می‌توانستند به داخل زمین می‌انداختند که این جو باعث شده بود حاج ملک حتی به نیمه‌تمام گذاشتن بازی هم فکر کند اما پس از دقایقی بازی از سر گرفته شد.

در نهایت این مسابقه عجیب و جنجالی با سوت پایان بازی بدون گل مساوی شد اما عجیب اینکه با به صدا در آمدن صوت پایان یکی از بازیکنان ون‌پارس با استارتی سریع به سمت رختکن فرار می‌کرد چرا که بازیکنان نود قصد کتک زدن او را داشتند! این بازیکن که پیشتر با نودی‌ها کری خوانده بود حالا شرایط عجیبی را تجربه کرد و با همراهی یگان ویژه توانست ورزشگاه را ترک کند.

پس از بازی نیز بهاری برای ادامه اعتراض‌هایش به سمت رختکن داوران رفت و دعوای بازیکنان به رختکن کشیده شد. تیم ون‌پارس پس از دقایقی حبس شدن در رختکن با شرایط خاص و با کمک یگان ویژه استادیوم را ترک کردند.

باید دید آیا کمیته انضباطی به ماجراهای این بازی ورود می‌کند یا خیر. اینطور که پیداست اعتراضات به داوری و اتفاقات عجیب و غریب در لیگ‌های پایین‌تر ایران بیشتر رخ می‌دهد و اعتراض به داوری فقط به لیگ برتر مربوط نیست.

گزارشی از شب ملتهب ارومیه در لیگ دو

گزارشی از شب ملتهب ارومیه در لیگ دو

گزارشی از شب ملتهب ارومیه در لیگ دو

گزارشی از شب ملتهب ارومیه در لیگ دو

گزارشی از شب ملتهب ارومیه در لیگ دو

گزارشی از شب ملتهب ارومیه در لیگ دو

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج