۱۲۱۴۱۱۹
۲۱۸
۲۱۸
پ

گرفتن جام طلایی حق استقلال است

پیشکسوت آبی پوشان گفت: امیدوارم استقلال با همان انگیزه‌های قبلی در ۳ بازی باقی مانده حضور پیدا کند و فصل را بدون شکست به اتمام برساند.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و هشتم لیگ برتر پنجشنبه شب در ورزشگاه آزادی به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود که این بازی با حضور هواداران برگزار می‌شود.

محمد نیک سیرت مهاجم سابق آبی پوشان در خصوص این بازی اظهار داشت: آلومینیوم از زمان حضور رحمتی متحول شده و به جز نتایج بهتر، عملکرد فنی بهتری هم داشته است و نمود آن هم دور شدن این تیم از خطر سقوط است. این بازی می‌تواند یکی از بازی‌های زیبای این هفته شود، منوط به اینکه آبی پوشان با همان انگیزه‌ای به میدان بروند که قبل از قطعی شدن قهرمانی به میدان می‌رفتند.

وی افزود: این طبیعت فوتبال است که خیلی از تیم‌ها در صورت قطعی شدن قهرمانی شأن آن انگیزه قبلی را از دست می‌دهند و این ممکن است روی روند قبلی آنها تأثیر گذار باشد.

مهاجم سابق آبی پوشان بیان داشت: حالا که مجیدی تیمش را بدون شکست به این مرحله رسانده و در فاصله ۳ هفته مانده به پایان فصل قهرمانی را تثبیت کرده است، هواداران و حتی پیشکسوتان این انتظار را دارند که آنها همین روند بی شکستی را تا پایان فصل ادامه داده تا دست به تاریخ سازی بزنند. اتفاقی که دور از دسترس نیست و اگر هواداران استقلال هم این توقع را از تیم شأن دارند، چون ظرفیت لازم موجود است و آنها خود را برای این توقع محق می‌دانند.

نیک سیرت بیان داشت: به تیم‌هایی که بدون شکست قهرمان شوند باید جام طلایی اهدا شود و گرفتن جام طلایی در این فصل حق استقلال است و آنها شایستگی رسیدن به آن را دارند.

پیشکسوت آبی پوشان خاطرنشان ساخت: آنچه می‌تواند انگیزه تیمی استقلال را در این ۳ هفته پایانی بالا ببرد، بهبود یکسری از رکوردهای لیگ است. رکوردهایی مثل بیشترین امتیاز در یک فصل یا کمترین گل خورده در یک فصل. همینطور ثبت رکورد شکست ناپذیری در یک فصل کامل.

کارشناس فوتبال در خصوص نحوه قهرمانی آبی پوشان در این فصل بیان داشت: استقلالی‌ها در این فصل شخصیت قهرمانی داشتند و هیچ اتفاقی نتوانست روند ثابت این تیم را از بین ببرد. حتی وقتی ناباورانه دو مدافع از این تیم جدا شدند هم تمرکز مجیدی و کادرش به هم نریخت و آنها خیلی خوب توانستند تیم شأن را جمع کنند. البته در این راه از تیم مدیریت قوی هم نمی‌توان به راحتی عبور کرد. این قدرت مدیریت بود که درست در جایی که باید به کمک کادر فنی می‌آمد؛ و مصداق آن جذب به موقع یک مدافع با کلاس بین‌المللی مثل رافائل سیلوا بود.

وی در خاتمه بیان داشت: به عنوان پیشکسوت استقلال از این قهرمانی بسیار خوشحال شدم و با جرأت می‌گویم این یکی از مهم‌ترین قهرمانی‌های تاریخ این تیم بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج