۱۲۱۴۲۰۵
۶۳
۶۳
پ

چلسی-لستر: یک امتیاز برای قطی شدن رتبه سومی

چلسی در دیواری معوقه از هفته بیست و هفتم مقابل لسترسیتی به تساوی ۱-۱ رضایت داد.

ورزش سه: شاگردان توماس توخل در دیدار امشب ابتدا با یک گل از حریف عقب افتادند اما مارکوس آلونسو در همان نیمه اول کار را به تساوی کشید و آبی‌ها با همین یک امتیاز، رتبه سوم‌شان در رقابت‌های این فصل را قطعی کردند.

چلسی بازی را بهتر آغاز کرد اما این لسترسیتی بود که در دقیقه ۶ به گل رسید. روی یک حمله سریع بود که توپ با دخالت کاستانیه به جیمز مدیسون رسید و او هم با یک شوت محکم دروازه چلسی را باز کرد.

چلسی-لستر: یک امتیاز برای قطی شدن رتبه سومی

چلسی-لستر: یک امتیاز برای قطی شدن رتبه سومی

بعد از این گل حملات چلسی ادامه پیدا کرد و در دقیقه 10، چالوبا می توانست با یک شوت تماشایی کار را به تساوی بکشد اما کاسپر اشمایکل با یک واکنش دیدنی دروازه تیمش را نجات داد.

برتری میزبان ادامه داشت و در دقیقه 16، روی پاس در عمق عالی از انگولو کانته، این روملو لوکاکو بود که می‌توانست دروازه حریف را باز کند اما تکل عالی از دنیل آمارتی این فرصت خوب را از این مهاجم بلژیکی گرفت.

در ادامه بازی متعادل تر شد و بازیکنان چلسی علی رغم اینکه همچنان توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نمی توانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند تا اینکه در دقیقه 34، مارکوس آلونسو کار را به تساوی کشید. روی یک ارسال از ریس جیمز بود که آلونسو درون محوطه جریمه لستر صاحب موقعیت شد و با یک والی دیدنی کار را تمام کرد.

در دقایق پایانی نیمه اول تیم میهمان هم پیش کشید اما موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد و در نهایت این نیمه با تساوی 1-1 به پایان رسید.

نیمه دوم را هم چلسی بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی بازیکنان این تیم بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نمی‌توانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند.

این روند ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 62، روی پاس لوکاکو، این کریستین پولیشیچ بود که می توانست به راحتی دروازه لستر را باز کند اما او این فرصت خوب را به راحتی به هدر داد.

چهار  دقیقه بعد، روی یک حرکت تیمی، این آنتونیو رودیگر بود که صاحب موقعیت شد اما شوت او از داخل محوطه جریمه را اشمایکل با واکنشی بی نقص به دفع کرد.

در ادامه باز هم این بازیکنان چلسی بودند که حملات بیشتری روی دروازه حریف ترتیب دادند اما نتوانستند خطر چندانی روی دروازه میهمان به وجود بیاورند و سرانجام بازی با همان نتیجه مساوی به پایان رسید.

چلسی تنها در صورتی رتبه سوم جدول را از دست خواهد داد که در هفته پایانی شکست بخورد و تاتنهام با اختلاف 19 گل نوریچ را شکست بدهد!

 خلاصه ای از این بازی را ببینید:

چلسی-لستر: یک امتیاز برای قطی شدن رتبه سومی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج