جاباما
۱۲۱۴۲۵۰
۱۶۲
۱۶۲
پ

مورینیو: سخت است مثل فرگوسن باشم

سرمربی تیم رم ایتالیا عنوان کرد اگر بخواهد مانند فرگوسن باشد باید تا ۷۹ سالگی در رم باشد و این کار بسیار دشواری است.

ایسنا: به نقل از دیلی میرور، مورینیو آخرین سرمربی بود که یونایتد را به قهرمانی رسانده است. سرمربی سابق چلسی در اولین فصل خود در یونایتد، جام اتحادیه و در ادامه جام خیریه و لیگ اروپا را کسب کرد. قبل از او لوئیس فن خال توانست جام حذفی را به دست بیاورد که آن عنوان اولین قهرمانی یونایتد بعد از فرگوسن بود. 

علیرغم شروع خوب او در منچستر، همه چیز بد شد و مورینیو تنها پس از دو سال و نیم حضور در راس کار، اخراج شد. این مربی ۵۹ ساله پس از اخراج از شغل بعدی خود در تاتنهام، شهرت خود را در رم بازسازی کرد و تیم را به فینال لیگ کنفرانس اروپا رساند که اولین فینال اروپایی این تیم ایتالیایی در ۳۱ سال گذشته است.  

ژوزه مورینیو قبل از دیدار با تورینو گفت: سر الکس فرگوسن بیش از ۲۰ سال مربی منچستریونایتد بود. من در حال حاضر ۵۹ سال سن دارم، بنابراین ۲۰ سال اگر در یک تیم باشم ۷۹ ساله می‌شوم که خیلی زیاد است. دشوار است که مانند فرگوسن سالها در یک تیم بود. من رم را بسیار دوست دارم. می توانید آن را در نحوه کار من ببینید، می توانید آن را احساس کنید. من پروژه ای را پذیرفتم که شرایطش با شرایط قبلی من متفاوت بود، یک پروژه سه ساله در تیم رم دارم. بعداً خواهیم دید. من سه سال اینجا می مانم و بعدا درباره من قضاوت کنید. حالا من اینجا هستم و فصل آینده هم اینجا خواهم بود.

او درباره کارلو آنچلوتی و رساندن تیمش به فینال لیگ قهرمانان گفت: او در اورتون مربی بود و هیچکس درباره کارلو صحبت نکرد. مشکل کارلو این است که او نتوانسته مثلا در اورتون قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود. انتظار داشتند من قهرمان سری‌آ شوم. من نگران چنین انتظاراتی نیستم و تنها روی کار خودم تمرکز دارم.

رم در دیدار بعدی در زمین تورینو به میدان می‌رود و سپس برای فینال لیگ کنفرانس به تیرانا پرواز می‌کند تا برابر فاینورد قرار گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج