جاباما
۱۲۱۴۳۵۵
۴۲ نظر
۷۲۹۳
۴۲ نظر
۷۲۹۳
پ

جزییات جدید از حواشی تکان‌دهنده‌ ورزشگاه تبریز

گزارش دو صفحه‌ای از حواشی بازی تراکتور - پرسپولیس، نتیجه این بازی را تعیین خواهد کرد؛ گزارشی با جزئیاتی ویژه از اخراج یک پرسپولیسی و تقدیر از ۳+۱ ستاره.

ورزش سه: گزارش دو صفحه‌ای از حواشی بازی تراکتور - پرسپولیس، نتیجه این بازی را تعیین خواهد کرد؛ گزارشی با جزئیاتی ویژه از اخراج یک پرسپولیسی و تقدیر از ۳+۱ ستاره.

دیدار پرحاشیه تراکتور و پرسپولیس در حالی از دقیقه ۷۰ نیمه کاره ماند که حداقل برای یک ساعت، طرفداران حاضر در ورزشگاه امیدوار بودند که بازی از سر گرفته شود اما باوجود حضور بازیکنان تراکتور در داخل زمین، خبری از ورود تیم داوری و باشگاه پرسپولیس نشد تا به این ترتیب یکی از بازیهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر ایران، بی سرانجام خاتمه یابد.

با این حال ناظر داوری، داور و ناظر ویژه فدراسیون هر کدام گزارش‌های خود از این مسابقه را تهیه کرده و در اختیار فدراسیون فوتبال قرار دادند و نکته مهم اینکه حلا همه چیز از دست این سه خارج شده و کمیته انضباطی تکلیف نتیجه بازی حساس را مشخص خواهد کرد.

در بین تمام اتفاقاتی که در حاشیه بازی تراکتور و پرسپولیس رقم خورد، سوالاتی نیز باقی مانده‌اند که گزارش منتقل شده به فدراسیون فوتبال، پاسخ این سوالات را می‌دهد و البته سرنوشت این بازی را هم تا حد زیادی تعیین می‌کند.

* چرا امید عالیشاه و پیمان بابایی اخراج نشدند؟

برای بسیاری از هواداران فوتبال این پرسش ایجاد شده که چرا داور پس از واکنش امید عالیشاه و برخورد پیمان بابایی با او، این دو را از زمین اخراج نکرد و کارت قرمز را به حامد پاکدل و محمد مسلمی‌پور نشان داد؟ همانطور که در این گزارش ویژه دو صفحه‌ای آمده و از تصاویر تلویزیونی نیز مشخص است، داور در لحظه برخورد امید عالیشاه پشت به او قرار داشت و همچنین حمله پیمان بابایی به او را هم ندید. با این حال یک بخش مهم از گزارش مربوط به واکنش تند امید عالیشاه است که بعید است تصمیمی را از سوی کمیته انضباطی به همراه نداشته باشد.

جزییات جدید از حواشی تکان‌دهنده‌ ورزشگاه تبریز

* احتمال افزایش محرومیت مدافع اخراجی تراکتور

محمد مسلمی‌پور مدافع اخراجی تیم تراکتور برخوردی شدید و عجیب با حامد پاکدل انجام داد که یک کارت قرمز را برای هر دو به همراه داشت. با این حال مهاجم پرسپولیس پس از دریافت کارت قرمز با کمترین اعتراض از زمین بیرون رفت اما مسلمی‌پور باوجود حضور فعال در درگیری فیزیکی، این اخراج را نپذیرفت و اعتراضهای زیادی را به داور انجام داد که شاید منجر به افزایش محرومیت او نیز بشود.

جزییات جدید از حواشی تکان‌دهنده‌ ورزشگاه تبریز

* یک اخراجی در تونل ورزشگاه یادگار امام

پس از اینکه بازیکنان راهی تونل ورزشگاه شدند، به نظر یک برخورد نه چندان مختصر هم رخ داد که با درگیری لفظی شدید همراه و باعث شد تا داور یک کارت قرمز دیگر را هم نشان دهد؛ سعید آقایی بازیکنی بود که با کارت قرمز داور از زمین اخراج شد و اگر قرار بود که بازی از سر گرفته شود، او نمی‌توانست تیمش را در ادامه بازی همراهی کند. هیچ بازیکن دیگری در این بین کارت قرمز نگرفت. نکته جالب اینکه یکی از بازیکنان می‌گوید در حین بازی به آقایی هشدار داده بود که ادامه اعتراضهای او کارت را برایش به دنبال خواهد داشت و به گفته این بازیکن، آقایی بابت الفاظ رکیک طرفداران تراکتور به او، به شدت عصبانی بود و در نهایت نیز کنترل خود را از دست داد.

جزییات جدید از حواشی تکان‌دهنده‌ ورزشگاه تبریز

* تقدیر ویژه از سه تراکتوری و رامین رضاییان

نکته جالب اینکه در گزارش واصله به فدراسیون فوتبال، تنها به اتفاقات منفی بازی اشاره نشده و سه بازیکن به همراه رامین رضاییان مورد تقدیر قرار گرفته‌اند. مهدی کیانی، محمدرضا اخباری و سامان نریمان‌جهان سه بازیکنی هستند که به دلیل همکاری برای حل مشکلات موجود در ورزشگاه، نکات مثبتی را متوجه خود دیدند و البته تلاش آنها فرجام مطلوبی را هم به دنبال نداشت. همچنین رامین رضاییان به خاطر اینکه تلاش داشت تا حتی در آن وضعیت توپ را روی دروازه بفرستد و بازی را از سر بگیرد، مورد تمجید واقع شده است. البته سایر بازیکنان پرسپولیس امکانی هم برای بهبود فضا نداشتند اما انتظار می‌رفت بازیکنان بیشتری از تراکتور در این ماجرا نقش آفرینی کنند.

جزییات جدید از حواشی تکان‌دهنده‌ ورزشگاه تبریز

* مورد عجیب مهدی ترابی در دقیقه ۲۸

در دقیقه ۲۸ بازی برای نخستین بار پرتاب اشیا باعث شد تا بازی متوقف شود و در همین لحظات ناگهان عبدالله ناصری روی زمین افتاد و اینطور به نظر می‌رسید که مهدی ترابی سنگی را به سوی او پرتاب کرده که البته هنوز هم به صورت دقیق مشخص نیست این سنگ از سکوها خورده یا ترابی پرتاب را انجام داده است. با این حال نگاهی به گزارش ویژه رسیده به فدراسیون، نشان می‌دهد که خطر محرومیت ترابی را تهدید نمی‌کند، مگر اینکه کمیته انضباطی این تصمیم را بگیرد. به نظر می‌رسد تشخیص این بوده که سنگ از سوی ترابی پرتاب نشده و حتی در این صورت هم عمدی در کار نبوده است.

جزییات جدید از حواشی تکان‌دهنده‌ ورزشگاه تبریز

* داور آماده بازگشت به زمین بود و پرسپولیس نیامد؟

مسئولان باشگاه تراکتور ادعا می‌کنند ویدیویی را در اختیار دارند که نشان می‌دهد داور آماده بازگشت به زمین و از سرگیری بازی بوده ولی اعضای تیم پرسپولیس حاضر به بازگشت نشدند. اما در درستی این ادعا تردیدهای جدی وجود دارد چرا که شنیده‌ها از تونل ورزشگاه یادگار امام و حتی گزارش نوشته شده توسط ناظر و داور، عکس این موضوع را ثابت می‌کند و نشان می‌دهد که باوجود تلاش برای از سرگیری بازی، وضعیت ورزشگاه به هیچ عنوان نظر داور را برای بازگشت جلب نکرده است.

جزییات جدید از حواشی تکان‌دهنده‌ ورزشگاه تبریز

* کمیته انضباطی چه تصمیمی می‌گیرد؟

در نهایت فارغ از ناظر بازی و داور مسابقه، تصمیم‌گیر نهایی کمیته انضباطی است که باید در مورد اعلام نتیجه ۳-۰ یا برگزاری باقی مانده مسابقه تصمیم بگیرد. با این حال به نظر می‌رسد همین گزارش دو صفحه‌ای شواهدی را در خود دارد که کمیته انضباطی را به تصمیم نهایی کاملا نزدیک می‌کند. اما تصمیم مهمتر این کمیته در مورد کارت‌های قرمز مهدوی داور بازی خواهد بود و باید تصمیم بگیرد که در صورت ۳-۰ شدن این بازی، کارت قرمز و زردهای داده شده همچنان معتبر هستند یا خیر.

جزییات جدید از حواشی تکان‌دهنده‌ ورزشگاه تبریز

آنچه از گزارش ناظر بازی و داور استنباط می‌شود این است اگر مراعات خاصی از سوی کمیته انضباطی صورت نگیرد، احتمالا باید منتظر احکام و جرایم شدید علیه خاطیان باشیم. شنبه نخستین جلسه بررسی این پرونده خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید سرخ

      بجز 3 هیچ
      تیم تُرتُری باید چند بازی از تماشاگر محروم بشه تا ادب شوند ..

      پاسخ ها

      • ناشناس

        از مستاجران حمایت کنید

    • ناشناس

      شک نکنید پرسپولیس رو سلاخی میکنند،سلژان فوتبال ایران خاریه تو چشم همه ی بی افتخارهای بی وطن

    • ناشناس

      چرا تیم پرسپولیس هر کجا میره تماشاگرها با اون تیم فقط این رفتار رو می کنن در اصفهان در اهواز ودر تبریز به نظر شما مشکل از تیم پرسپولیس نیست . واقعا

      پاسخ ها

      • صبا

        از بس که محبوبند وپرطرفدار

      • ناشناس

        حسادت بد دردی است

    • سعید

      از لنگی جماعت حقیرتر روی کره زمین نداریم
      از وقتی بابا مسعودشون و آذرشون رفتن چیزی برای گفتن ندارن فقط هوچیگری بلدن

    • ناشناس

      ملت ما عادت دارن عقده هاشون سر یکی دیگه خالی کنن آخه بگو آقای طرفدار چرا سر یحیی آب دهان میریزی چرا سنگ میزنی .... سر یکی دیگه خالی میکنی این رسم مهمون نوازی نیست .

    • ناشناس

      برنامه ریزی شده هست.تایک برد مفت بدن به پرسبولیس .تراکتوریا توزمین بودن با داورها .رقیب نبوده.

      پاسخ ها

      • ناشناس

        داور خودش بازی رو قطع کرد بخاطر حمله به کمک داور خوبه پخش زنده بود و همه دیدن که داورها نیومدن خود داور میگه من بازی رو قطع کردم و ادامه بازی رو صلاح ندیدم

    • آ

      اینجور که شما نوشتید ودیکته کردید با ید کلا باشگاه تراکتور منحل بشه

      پاسخ ها

      • ناشناس

        زمانی که شعارهای تفرقه افکنانه میدادن باید منحل میشد

    • ناشناس

      تو گزارش اسمی از لیزر نبردن در صورنیکهتو صورت عالیشاه و رضاییان و لک لیزر هم انداختن ، رامین رضاییان داشت کرنر و میزد اما انقدر سنگ و بطری پرت کردن سمت رضاییان و کمک داور که به دستور کمک داور جلوتر رفت ، خود کمک داور هم اومد تو زمین اومد تا بهش سنگ نزنن با اینحال بازم طرفداران تراکتور سنگ و بطری پرت میکردن سمت کمک داور و رضاییان ، داور وسط دید نه کمک داور هم نمیتونه سرجاش بایسته اومد و بازی رو تموم کرد اما حتی وقتی تیم داوری میرفتن سمت تونل بازم طرفداران تراکتور بهشون سنگ و بطری میزدن

    • لعنت به لنگ

      مشخصه ٣-٠ بنفع لنگ ميكنن تا دوم بشه مگه بازي با سپاهانو الكي ٣-٠ بنفع لنگ نكردن ! اينا ميدونستن تو اين زمين نميتونن برنده بشن و ازونورم سپاهان راحت شهرخودرو رو ميبره بايد بقول افشين پيرواني هرچي شارلاتان بازي بلد بوديمو در مياورديم

    • ی .م

      گزارش داور نما ها مهم نیست ؛ مهم حرف مسئول نما های دو تیم هستن .

    • ناشناس

      رای کمیته انظباطی که معلومه....سه امتیاز به حساب کیسه میزنه.!!

    • ناشناس

      این فدراسیون کثیف وکمیته انضباطی کثیفترازهمه که ما تااینجای لیگ شاهدش بودیم بعید نیست که حتی رآی صادره به نفع سپاهان وتراکتورباشه

    • ناشناس

      شما توی زندگی هامونم یه نگاه دقیق تر بکنی متوجه میشی که پر از کینه وحسادت شده تیمی که مدام قهرمان میشه و تیمهایی که دو برابر تیم قهرمان مربی و بازیکن میگیرن ولی هیچی نمیشن حسادت باعث این رفتار میشه توی فامیل اگه کسی موفق باشه کسی از خوبیش نمیگه فقط از بدیش میگن

    • ناشناس

      فکر بدی هم‌ نیست.

    • ناشناس

      نه این مشکل اکثریت ما ایرانی هاست حسادت

    • ناشناس

      دمت گرم به نکته خوبی اشاره کردی چرا یک پای جنجال واشوب همیشه پرسپولیسه در هر شهری که میره مثل اهواز تبریز اصفهان انزلی خرمشهر

    • ناشناس

      از بس یحیی ودار دسته اش هوچیگرهستند همه ملت متنفرند اخر قهرمان شدن به چه قیمتی

    • حسن

      انسان راستگو رامین رضاییان داشت کمک داور روترغیب میکردو می برد رو خط تا کرنر رو بزنه داور توپو برداشت ورفت این که دیگه فیلمش هست مرد باشید

    • ناشناس

      درختی که میوه داره رو سنگ میزنن نه درخت بی ثمر را

    • رضا

      مشکل قهرمانیهای متوالی این تیمه که دیگر تیمهای رقیب،بخاطر حسادت چشم دیدنش را ندارند.

    • ناشناس

      وطن فروش ها باید درس تاریخی بگیرن

    • رضا

      امسال معلوم شد تمامی فدراسیون دربست در اختیار تیم استقلال بود،از سرپرست فدراسیون که یک استقلالی بی اصل و نسبه تا کمیته داوران و غیره،چون دیدند پرسپولیس واقعا غیر قابل مهاره

    • ناشناس

      چرا لنگ به هر شهر که میره اینطور استقبال گرم ازش میشه تیم لنگ و قتنه گری
      اصالت خریدنی نیست

      پاسخ ها

      • ناشناس

        اشتباهی نظر مثبت دادم

    • رضا

      تا چشمتون کور بشه،فدراسیون که برا شما سنگ تمام شد و جام رو کادو پیچ تقدیمتان کرد

    • رضا

      خخخخخخخ
      دقیقا

    • ناشناس

      فوتبال کثیف
      همه چی ب نفع کیسه هست
      ناداوریها حمایت ها و....بازیهای ۳برصفر گل گهر
      نامردیه واقعا

    • ناشناس

      با این کاراشون فقط آبروی شهرشون رو بردن

    • ناشناس

      لنگیا ترکوندن امسال . جالبه که فساد قهرمانیاشون رو الان نسبت میدن به سرورشون

    • ناشناس

      من هم تراکتوری هستم ولی. قبول دارم این بازی ناجوان مردانه بود

    • ناشناس

      بازم پرسپولیس رو قربانی می کنند مث همیشه
      جرات برخورد با تراکتوری ها و ندارند.
      پرسپولیس مظلوم.

    • ناشناس

      اینا دیگه چه بیفرهنگهایی هستند سنگ پرانی

    • شهروند ایران

      من خودم تبریزی هستم و از این و اون شنیدم ماجرا رو و اگر احیانا از طرف تماشگران بی ادبی شده و یا خشونتی انجام شده در وهله اول پوزش می طلبم و عرض میکنم ما همه برادر و خواهر ایرانی هستیم و حق فحاشی بهمدیگر رو نداریم البته این جو بازتاب جریان چندین سال دوری جوانان از تفریحات سالم هست و مسائل و مشکلات اقتصادی نیز به این مدل فضاها دامن میزند. دوستدار همه ایرانیان

      پاسخ ها

      • ناشناس

        درود بر تو هم شهری و هم میهن عزیز

    • ناشناس

      از اونجایی که یک اتفاق ساده را میشه به یک بحران تبدیل کرد خیلی ساده تیم حقیر لنگ ایکارو به نحو احسنا انجام داد بخدا که با هوچیگری شوپرانی نمیشه فوتبال را پیش برد برید تمرین کنید

    • ناشناس

      داور خودش از وسط زمین اومد توپو برداشت فرار کرد کیسه کشایی که عقده پنج سال تا پنج سال دیگه رو دلتونه چرت پزت ننویسید

    • ناشناس

      به نظرم کل تیمهای شهرستانی را منحل کنن و این دو تیم را ادغام کنن اسمشو بگذارن ایران بعد بدن ایرانو به عربها عروسیشون خوب میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج