جاباما
۱۲۱۴۴۴۱
۱ نظر
۶۳۶
۱ نظر
۶۳۶
پ

حمایت مدافع سابق پرسپولیس از وریا غفوری

پیشکسوت و مدافع سابق پرسپولیس و تیم ملی می‌گوید از وریا حمایت کرده چرا که او کنار مردم است.

ورزش سه: پیشکسوت و مدافع سابق پرسپولیس و تیم ملی می‌گوید از وریا حمایت کرده چرا که او کنار مردم است.

پنجعلی ابتدا درباره عدم کسب ششمین قهرمانی متوالی گفت: واقعیت این است که ما دوست داشتیم ششمین قهرمانی را به دست بیاوریم چون بسیار جالب می‌شد اما این اتفاق نیفتاد و فوتبال همین است. تیم با یک سری بدشانسی‌ها مواجه شد؛ بازیکن از دست داد و موقعیت‌های زیادی را در زمین به خصوص در بازی‌های آخر از دست داد اما با این شرایط و مشکلاتی که تیم داشت مدعی قهرمانی بودیم و تیم واقعا خوب کار می‌کرد. پنج سال قهرمانی متوالی بسیار هنر است اما من قلبا دوست داشتم ششمین قهرمانی هم به دست بیاید.

محمد پنجعلی درخصوص حواشی و اتفاقات بازی تراکتور وپرسپولیس در ورزشگاه یادگار بیان کرد: این اتفاقات برای فوتبال و فرهنگ‌مان خوب نیست چون اتفاقات بسیار بدی است و فکر نمی‌کنم قبلا پیش آمده باشد.

پنجعلی درباره نحوه گزینش بازیکنان برای تیم ملی و اینکه مانند سال‌های قبل بازیکنان زیادی از پرسپولیس دعوت می‌شوند یا قهرمانی استقلال در این انتخاب تاثیرگذار خواهد بود گفت: انتخاب بازیکنان تیم ملی بستگی به بازیکن و مربی دارد. مربی برای خودش سبک خاصی دارد، یک سری از بازیکنان را می‌بیند و اگر به سبک او بخورند دعوت‌شان می‌کند و اگر نخورد دعوت نمی‌کند اما باید دست مربی را باز گذاشت چون او باید برای نتیجه‌ای که می‌گیرد جوابگو باشد. باید به مربی کمک کنند، ایرادی ندارد اما اینکه از باشگاهی بیش‌تر بازیکن انتخاب کند و از باشگاه دیگری کم‌تر درست نیست چون مسئله منافع ملی است.

مدافع سابق تیم ملی درباره بازی هفته آینده پرسپولیس با شهر خودرو که در خطر سقوط قرار دارد گفت: هر تیمی که مقابل ما بازی می‌کند انگیزه بالایی دارد و این مسئله همیشه برای استقلال و پرسپولیس بوده است. تیم‌هایی که در مرز قرار گرفتند دوندگی‌شان را بیش‌تر می‌کنند و تمام بازی‌های ما به همین صورت است. تیم‌ها با انگیزه هستند و هیچ تفاوتی ندارد. بچه‌ها هم این موضوع را می‌دانند و خودشان را برای بازی فنی آماده می‌کنند.

پنجعلی درباره خریدهای این فصل گل محمدی و انتقاداتی که از او شد بیان کرد: از قدیم گفته‌اند هر چقدر پول بدهی همان قدر آش می‌خوری! واقعا همین طور است و بستگی به بودجه باشگاه دارد. شما ببینید بایرن مونیخ در طول سال چه بازیکنانی جذب می‌کند و حال یک تیم اگر در رده پایین‌تر باشد طبیعی است که تا آن اندازه هزینه نمی‌کند و تیم‌های حرفه‌ای نسبت به درآمدی که دارند هزینه می‌کنند. مگر ممکن است نفهمیم؟ مگر ممکن است مربی نداند؟ اما از نظر بودجه‌ای که باشگاه در اختیار دارد هر بازیکنی را نمی‌شود جذب کرد.

او در پایان در خصوص وریا غفوری افزود: به او پیام دادم و برایش پست گذاشتم. چون کنار مردم است و ورزشکار باید همین باشد چون این مردم هستند که ما را بزرگ می‌کنند و همه چیز ما از مردم است. زمانی که در مشکلات هستند با آن‌ها همدردی نکنیم چه ورزشکاری هستیم؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      احسنت بامرام

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج