جاباما
۱۲۱۴۵۸۴
۲۹۲
۲۹۲
پ

واکنش مهدوی‌کیا به شایعه هدایت پرسپولیس

سرمربی تیم ملی در میان صحبت هایش در مورد آخرین شرایط این تیم به سوالی در مورد شایعه هدایت پرسپولیس هم پاسخ داد.

ورزش سه: ،کاروان تیم ملی فوتبال امید ایران ، امشب تهران را به مقصد بغداد ترک می ‌کند. این تیم در روزهای سوم و ششم خرداد، دو بازی دوستانه با تیم ملی عراق انجام داده و سپس برای حضور در رقابت های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا راهی تاشکند می شود. مهدی مهدوی کیا ساعتی پیش از ترک ایران در فرودگاه پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. در میان سوالات مختلف در خصوص تدارکات ناکافی تیم ملی و تعامل باشگاه ها، یک سوال مهم دیگر هم از سرمربی تیم ملی شد که مهدوی کیا پاسخی حرفه ای به آن داشت. صحبت های او را در ادامه بخوانید:

همکاری باشگا‌ها با توجه به اینکه لیگ هنوز تمام نشده است

تقریبا همه بازیکنان را در اختیار داریم. فقط باشگاه نفت مسجد سلیمان بود که در شرایط بقا در جدول مشکل داشتند و با آنها تعامل کردیم. قرار شد بعد از این که در مسابقات تکلیف آنها مشخص بازیکنان را در اختیار بگیریم.

سینا سعدی فر و علیرضا رضایی

نه مشکل خاصی نبود. ما قبلا یک توافقی کرده بودیم که آن جریان نشد. نفرات دیگری جایگزین شدند و مشکلی نداریم.

این دو بازیکن دیگر به تیم ملی دعوت نمی شوند؟

ما دروازه بان های دیگر را جایگزین کردیم. با توجه به اینکه حتما تاکید داشتیم قبل از مسابقات و در این دو دیدار دوستانه دروازه بان های خود را در اختیار داشتیم باشیم، دروازه بان های جدید دعوت کردیم و امیدواریم کار را جلو ببریم.

او در خصوص حمایت ها از تیم ملی، مشکلات مالی و اینکه قرار بود تیم ملی از CIP پرواز کند ولی پرواز عادی دارد گفت:

این مسائل بماند به موقع در موردش صحبت می کنیم. اگر بخواهیم واقع بینانه نگاه کنیم به مساله ما از حریفان خیلی در این زمینه عقب هستیم. بارها هم تاکید کردیم ولی خب اولویت جای دیگر و چیز دیگر است. با تمام قوا در مسابقات شرکت می کنیم. با توجه به اینکه کادرفنی اعتقاد زیادی به این بازیکنان دارد امیدوارم با دست پر بر گردیم. دو سال از تیم های دیگر جوان تریم ولی می رویم که نتایج خوبی بگیریم. به آینده این تیم امیدوارم.

یک ناراحتی خاصی در چهره شماست. تدارک مدنظر شما نبود؟

مشکل خاصی نیست. گفتم که اگر بخواهیم خودمان را با حریفانی که می خواهیم بازی کنیم مقایسه کنیم خیلی عقب هستیم ولی تمام توان خودمان را به کار می بریم. با توجه به استعدادی که این بچه ها دارند انشالله همه چیز خوب پیش برود. انشالله برای قهرمانی...

شایعه هدایت پرسپولیس

من تعجب می کنم. گاهی وقت ها بحث هایی مطرح می شود ولی باتوجه به خصوصیت اخلاقی و اینکه به تیم ملی امید تعهد دارم با تمام توام با این تیم کار می کنم. در ماههای گذشته کم و کاستی های زیادی بوده ولی اعتقاد ویژه ای به این جوان ها دارم و دوست دارم که این تیم موفقیت به دست بیاورم. آدمی هم نیستم که نصفه کاری تیمی را رها کنم. به این تیم خیلی امیدوارم. از روزی که کار را شروع کردم هدفم این بود که کار بزرگی انجام دهیم. امیدواریم که شرایط بهتر شود ولی خب در صبحت های قبلی هم اشاره کردم، با دست پر برمی گردیم. با وجود اینکه تیم جوانی داریم، از نظر بازی تدارکاتی و امکاناتی خیلی از رقبا عقب هستیم ولی بازهم تکرار می کنم که این جوان ها استحقاقش را دارند که کارهای بزرگ هستند. ما هم کنار آنها هستیم و با تمام توان کار می کنیم.

واکنش مهدوی‌کیا به شایعه هدایت پرسپولیس

قول قهرمانی در آسیا؟

هیچ مربی نمی تواند قول قهرمانی در تورنمنتی که وارد آن می شود را بدهد. بنده با تیمی کار می کنم که شاید دو سال از دیگر تیم ها جوان تر است. به خاطر آینده نگری که کردم، تمام تبعات را هم پذیرفتم. به آینده نگاه می کنم.

باتوجه به شرایط چقدر به صعود امیدوار هستید؟

من خیلی امیدوارم. ما با تمام توان خود می رویم که نتیجه بزرگی رقم بزنیم. با بچه ها هم صحبت کردم. یکسری مشکلات داریم مثلا بیشتر بازیکنان ما در لیگ بازی نمی کنند و شاید در شرایط بازی نباشد و یا از نظر بدنی یک مقدار مشکل دارند. این را در تست هایی که گرفتیم و تمرینات می بینیم ولی من به آنها خیلی امیدوارم.

فرهاد مجیدی بعد از بازی استقلال و آلومینیوم گفت که من همه جوره با آقای مهدوی کیا همکاری می کنم و طبق توافقی که داشتیم بازیکنانی که خواسته را در اختیارش قرار می دهم. منصوریان و دیگر مربیان هم چنین صحبت هایی انجام داده اند. صحبتی با مربیانی که این همکاری را نکردند ندارید؟

انتظار زیادی از کسی نداشتیم. به هر حال یک توافق کرده بودیم و اتفاق نیفتاد. امروز تلفنی هم صحبت کردیم. آرزوی موفقیت کردیم و با همه دوستیم و هم دوره ای. هیچ ایرادی نیست. اینجا تیم ملی است. باشگاه نیست که دست ما بسته باشد و بلافاصله نفرات را جایگزین می کنیم. هیچ ایرادی ندارد و اینجا تیم ملی است و استعداد زیاد است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج