۱۲۱۴۷۳۶
۳ نظر
۱۴۶
۳ نظر
۱۴۶
پ

برومند: گلر خوب یعنی سیدحسین حسینی

پرویز برومند معتقد است دروازه‌بان استقلال کم اشتباه ظاهر شده و می‌تواند در تیم ملی هم تبدیل به یک گلر مطمئن شود.

ورزش سه: پرویز برومند سنگربان سابق استقلال نیز به مانند سایر هواداران این تیم، بابت قهرمانی تیم مجیدی خوشحال است. او در گفتگو با خبرنگار ورزش سه گفت: خدا را صد هزار مرتبه شکر که استقلال هم قهرمان شده است. امیدوارم که این قهرمانی بدون شکست به دست بیاید و تیم بتواند رکورد کمترین گل خورده را هم بشکند.

او ادامه داد: جا دارد به هواداران  این قهرمانی را  تبریک بگویم. همچنین به کادر مدیریتی، فنی و به خصوص فرهاد مجیدی که زحمت بسیار زیادی برای این تیم کشید. سالها بود مدیران جایشان را اشتباهی آمده بودند و صندلی مدیریت استقلال را سکوی پرتاب خودشان می‌دانستند. مدیریت امسال خوب بود و تیم قهرمان شد. استقلال به ثبات نسبی رسیده است، امیدوارم تداوم داشته باشد و سال‌ها این اتفاق تکرار شود.

دروازه‌بان سابق استقلال و تیم ملی در مورد عملکرد سید حسین حسینی که کمترین گل خورده را دارد نظرش را اینگونه بیان کرد: در رابطه با دروازه‌بانی یک اصطلاح می گویند که خیلی مهم است: ما به چه گلری می گوییم گلر خوب؟ به گلری که گل نمی‌خورد یا اینکه واکنش های خیلی خوب انجام می دهد، خوب نمی‌گوییم. دروازه بان خوب کسی است که اشتباه نکند و این اشتباه نکردنش ادامه‌دار باشد.

او گفت: سید حسین حسینی مدت ها است بدون اشتباه کار می کند و امیدوارم این موضوع  در تیم ملی برایش تکرار شود چون ما الان خلا یک دروازه بان خیلی خوب و کم اشتباه را در تیم ملی داریم. همان طور که سال های سال دروازه  تیم ملی به واسطه گلرهای استقلال بسته باقی می‌ماند، امیدوارم این اتفاق باز هم برای استقلال بیفتد.

برومند: گلر خوب یعنی سیدحسین حسینی

 

بازیکن سابق استقلال در مورد دیدار هفته بعد این تیم برابر مس رفسنجان گفت: من فکر می کنم بازی خیلی خوبی شود چون تیم مس فوتبال بازی می کند و ما هم این روزها شاهد هستیم که استقلال بیرون از خانه خیلی بهتر بازی می کند، امیدوارم بازی با برد استقلال همراه شود.  من پیش‌بینی کرده بودم با اختلاف بیش از ۱۰ امتیاز قهرمان می‌شود، دو‌ بازی دیگر فرصت هست و امیدوارم به این مهم دست پیدا کند.

برومند در پایان در مورد اینکه چرا استقلال بیرون از خانه بهتر بازی می کند افزود: من فکر می کنم از آنجایی که بازی‌های گذشته به دلیل ویروس کرونا بدون تماشاگر برگزار شد، و کمی فشار و جو استادیوم با حضور تماشاگران برای بازیکنان جا نیفتاده است. امیدوارم هرچه زودتر این اتفاق بیفتد و به راحتی بتوانند بازی بکنند. باز هم به تمامی هواداران تبریک می گویم. امیدوارم همان طور که همیشه استقلال شخصیت قهرمانی داشته، این موضوع تداوم داشته باشد. فرهاد مجیدی دوباره این شخصیت را به استقلال برگردانده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      تخصص توهم کاشت بادمجون بود دمت گرم
      خخخخ

    • پرسپولیسی قدیمی

      کلر خوب یعنی خودت که علاوه بر کلری بوکسور هم هستی

    • ناشناس

      خودت هم خوب بودی خخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج