۱۲۱۴۷۹۱
۲۳۴
۲۳۴
پ

بدشانس‌ترین هوادار دنیا با بلیت پاره فینال اروپا!

یک هوادار لیورپولی ادعای جالبی درباره بلیت خود داشته است.

جی پلاس: بدترین کابوس یک هوادار لیورپول، صبح شنبه به حقیقت پیوست. سگ او توانست بلیت فینال لیگ قهرمانان اروپا را در دست بگیرد و آن را کاملاً خراب کند.

قرمزها آخر هفته آینده به پاریس می روند تا با رئال مادرید دیدار کنند تا فصل را با خاطرات خوبی تمام کنند. شاگردان یورگن کلوپ در صورت پیروزی می توانند یک فصل بی سابقه را به پایان برسانند، اگرچه این مسئله به نتایج آخر هفته در لیگ برتر بستگی دارد.

دیدار میان رئال مادرید و لیورپول یک رویارویی هیجان انگیز خواهد بود و این، همان دیداری است که هیچ کس دوست ندارد آن را از دست بدهد. اما متاسفانه این اتفاق برای یکی از کاربران توییتری رخ داده و او در ورزشگاه پارک دو پرنس نخواهد بود.

کاربری به نام شونا در توییتی که البته اکنون حذف شده است، تصویری از بلیت تکه تکه شده خود را با شرح زیر به اشتراک گذاشت: "کسی سگ می خواهد؟"

تاریخ ها و سایر اطلاعات روی بلیت و اطلاعات شخصی سیاه شده است، بنابراین بلیت او واقعی به نظر می رسد. داستان از این قرار است که سگ این کاربر، بلیت فینال را تکه پاره کرده و حالا این هوادار لیورپول در حسرت دیدن فینال از نزدیک است.

او صبح خود را صرف پاسخ دادن به هوادارانی کرده است که به شدت از او ناراحت هستند. این کاربر گفت: وقتی از پله‌ها پایین آمدم، این خرابکاری را دیدم. به یادم ندارم آخرین باری که این‌قدر گریه کردم، کی بود!

فینال امسال تکرار دیدار پایانی سال ۲۰۱۸ است که رئال مادرید پس از دبل گرت بیل، ۳-۱ پیروز شد. لیورپول این بار امیدوار است که نتیجه متفاوتی رقم بخورد زیرا به دنبال کسب هفتمین جام اروپایی خود هستند.

بدشانس‌ترین هوادار دنیا با بلیت پاره فینال اروپا!

 
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج