جاباما
۱۲۱۴۸۳۴
۳۶۷
۳۶۷
پ

پاسخ آلکنو به صحبت‌های جنجالی سرمربی پیکان

ولادیمیر آلکنو، سرمربی سابق تیم ملی والیبال، به صحبت‌های جنجالی پیمان اکبری واکنش نشان داد.

ورزش سه: جمعه شب تیم والیبال پیکان در فینال جام باشگاه های آسیا در یک بازی هیجان انگیز با نتیجه ۳-۲ سانتوری ژاپن را شکست داد و مقام قهرمانی را از آن خود کرد. بعد از این بازی پیمان اکبری، سرمربی پیکان، در یک کنفرانس مطبوعاتی حضور پیدا کرد و در بخشی از صحبت‌های خود به سرمربی روس و سابق تیم ملی یعنی ولادیمیر آلکنو حمله کرد.

اکبری درباره سرمربی سابق تیم ملی گفت: "آلکنو فقط با تیم ملی روسیه موفق بود، سیستم والیبال ایران و روسیه با یکدیگر بسیار متفاوت است و ما اصلاً شرایط فیزیکی تیم ملی روسیه را نداریم. آلکنو هم یک مربی کاملاً فیزیکی بود و فقط فیزیک را در نظر می گرفت. همچنین این مربی شناخت ویژه ای نیز نسبت به والیبال ایران نداشت و هیچکسی نیز در کنار او نبود تا اطلاعات درستی را نسبت به والیبال ما در اختیار ایشان قرار دهد. شخصا از خود آلکنو شنیدم که انگیزه اش برای هدایت تیم ملی ایران، حضور در چهارمین المپیک به عنوان سرمربی بوده است و انگیزه دیگر او نیز این بود که وزن خود را کم کند تا در مسابقات المپیک یک استایل خوب داشته باشد! برای این کار از ساعت ۶ صبح بیدار می شد و دور دریاچه می دوید و روی تردمیل می رفت."

در همین راستا و بعد از این اظهار نظر اکبری با ولادیمیر آلکنو هم‌ صحبت شدیم و او در واکنش به حرف‌های سرمربی پیکان گفت: "من چکیده صحبت های آقای پیمان اکبری را از طریق رسانه های روسی خواندم. و عکس العملی نشان ندادم. اما از آنجا که شما اصرار می کنید به یکی دو نکته اکتفا می کنم. قبل از هر چیز به آقایان اکبری،  معروف، موسوی، فیاضی و حضرت پور پیروزی در فینال باشگاه های آسیا را تبریک می گویم. امیدوارم که همیشه پیروز و سربلند باشند.

در رابطه با انگیزه اصلی من برای آمدن به ایران، صحبت های ایشان کاملا درست است. من حتی در کنفرانس مطبوعاتی در تهران به این موضوع اشاره کردم.

هر مربی در مقطعی و برای تصمیم گیری نیاز به انگیزه دارد. شرکت در چهارمین المپیک انگیزه مهمی بود.

من خوشبختانه آدم فقیری نیستم و پول نمی توانست ملاک و‌ انگیزه اصلی جهت پذیرش سرمربی‌گری تیم ملی ایران باشد. ضمن اینکه من هیچوقت مربی‌گری تیمی غیر از تیم ملی روسیه را بعهده نداشتم. و از این جهت نیز کار با تیم ملی ایران برایم جذاب بود."

آلکنو‌ در ادامه گفت: "در رابطه با صحبت های ایشان مبنی بر اینکه انگیزه دوم من جهت سفر به ایران لاغر کردن خودم بود. من دارای ۲ پاسپورت هستم. روسی و فرانسوی. در ۳ کشور دنیا یعنی در ایتالیا، فرانسه، آمریکا (در بهترین نقاط این کشورها از نظر آب و هوا و اعتبار مکان) ویلا دارم.  اگر سال گذشته تنها قصد لاغر کردن خودم را داشتم می توانستم با استخدام یک مربی خوب در یکی از ویلاهایم این کار را انجام دهم. خوشبختانه در هر ۳ کشور مربیان بدنساز خیلی خوبی وجود دارند و در بین آنها دوستان زیادی دارم که قبلا با هم در تیم‌های باشگاهی کار کردیم.

پس نیازی نبود که برای این مساله به ایران سفر کنم.

من هر روز قبل از شروع تمرین های صبح و بعد از ظهر در دو نوبت و به مدت ۱ ساعت به دور دریاچه زیبای استادیوم آزادی راه میرفتم. و سپس با شروع تمرینات و در زمانی که بازیکنان خود را گرم می ‌ردند، من هم تمرینات بدن‌سازی انجام میدادم.

هدف من از این کار این بود که بازیکنان ببینند که من نه تنها از آنها توقع دارم که تمرینات طاقت فرسا انجام دهند، بلکه خودم هم سعی می کنم در کنار آنها تمرین کنم.

از طریق خبرگزاری شما به همه مربیان و بازیکنان تیم ملی والیبال ایران سلام گرم می رسانم و در بازی های پیش رو برای آنها آرزوی موفقیت می کنم .

ایران برای همیشه در قلب من خواهد بود. متاسفم که در زمان کوتاهی که در اختیار داشتم ، نتوانستم انتظارات مردم خوب و دوست داشتنی ایران را بر آورده کنم."

 

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج