۱۲۱۵۶۰۵
۳۴۹
۳۴۹
پ

در پرسپولیس چه کسی بالاترین دریافتی را دارد؟

یک منبع مطلع و نزدیک به باشگاه پرسپولیس به ما خبر داد که سقف قرارداد بازیکنان این تیم در تابستان پیش رو به ۱۰ میلیارد تومان رسیده است.

خبرورزشی: برخلاف ادعای رضا درویش، باشگاه پرسپولیس فعالیت خود را در نقل و انتقالات تابستانی آغاز کرده است تا خواسته‌های یحیی گل محمدی را برآورده کند. سرمربی سرخپوشان پایتخت خواستار تمدید قرارداد بازیکنان آزاد این تیم شده است تا با مشکل فصل گذشته مواجه نشود.

برهمین اساس هم محمدحسین کنعانی‌زادگان و احمد نوراللهی از پرسپولیس جدا شده و رفتند. هرچند وحید امیری و کمال کامیابی‌نیا به پرسپولیس تمدید کردند اما به نظر می‌رسد درمقطع کنونی نیز یکی از دردسرهای این تیم سقف قرارداد باشد. بر همین اساس شنیدیم هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس برای حفظ این بازیکنان و خریدهای جدید تصمیم گرفت سقف قرارداد خود را افزایش دهد.

علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی گنجی دو بازیکنی به شمار می‌روند که به عنوان ملی پوش قرار است به پرسپولیس بیایند و سقف قرارداد را هم می‌خواهند. سقفی که گفته می‌شود ۱۰ میلیارد تومان است! اغلب بازیکنان جدید و نفراتی همچون مهدی ترابی و میلاد سرلک نیز جزو بازیکنانی هستند که می‌توانند این سقف قرارداد را دریافت کنند.

 

 

بعد از ورود باشگاه پرسپولیس به بورس و ارائه درصدی از سهام این باشگاه به هواداران مبلغی به حساب این باشگاه واریز شد که به گفته حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان رقم آن ۳۵۰ میلیارد تومان است. با پیگیری‌های صورت گرفته مشخص شد که مبلغ ۳۵۰ میلیارد تومان به حساب باشگاه پرسپولیس واریز شده اما هنوز مسئولان این باشگاه قادر به برداشت این پول نیستند. با این وجود گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس باید مبلغی در حدود ۳ میلیارد تومان به حساب کارگزاری که کارهای ورود پرسپولیس به بورس را انجام داده است، واریز کند تا بتواند از ۳۵۰ میلیارد تومان استفاده کرده و آن را برای اهداف مختلف هزینه کند. در این خصوص مدیران باشگاه پرسپولیس قرار است به زودی این مبلغ را به حساب کارگزاری مورد نظر واریز کنند تا مجوز استفاده از این پول را به دست بیاورند.

اولویت باشگاه پرسپولیس به دنبال از دست دادن قهرمانی این است که با استفاده از این پول خریدهای مناسبی برای فصل آینده داشته باشد تا جلوی انتقادات بیشتر گرفته شود. هرچند بدهی‌های خارجی نیز باید پرداخت شود تا پنجره این باشگاه بسته نشود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج