جاباما
۱۲۱۶۰۱۵
۴۷۷
۴۷۷
پ

تاریخ احتمالی جشن قهرمانی استقلال مشخص شد

استقلالی‌ها به احتمال زیاد چهارشنبه یا پنجشنبه به مصاف نفت مسجد سلیمان می‌روند و جشن قهرمانی خود را هم برگزار خواهند کرد.

خبرورزشی: استقلالی‌ها باید قبل از تعطیلات آخر هفته آینده جشن قهرمانی خود را برگزار کنند. در همین راستا شنیدیم بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان در یکی از روزهای چهارشنبه یا پنجشنبه برگزار خواهد شد و البته معلوم نیست که بقیه بازیهای هفته آخر هم در همان روز برگزار شود. یکی از نزدیکان فدراسیون در این رابطه به همکار ما گفت: احتمال این که بازی استقلال و جشن قهرمانی این تیم چهارشنبه برگزار شود بیشتر است. این طوری شاید بتوان بقیه بازی‌های هفته آخر لیگ را هم تا پایان هفته آینده برگزار کرد.

استقلالی‌ها می‌خواستند همین یکشنبه جشن بگیرند که با توجه به تعویق بازی پرسپولیس منتفی شد اما سازمان لیگ هنوز برنامه بازیهای هفته آخر از جمله بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان را اعلام نکرده است. بهرحال در روزهای ۱۴ و۱۵ خرداد هم که نمی‌توان جشن قهرمانی را برگزار کرد و اگر بازی استقلال ۱۲یا ۱۳ خرداد برگزار نشود قاعدتا به روز ۱۶ خرداد موکول خواهد شد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج