۱۲۱۳۸۷۲
۴۵۹
۴۵۹
پ

تلاش آچارفرانسه استقلال برای آرامش مجیدی

روزبه چشمی این روزها با دو جلسه فیزیوتراپی در روز سعی می کند تا بتواند خودش را به بازی آخر استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان برساند.

خبرورزشی: روزبه چشمی هافبک دفاعی با تجربه استقلال که یکی از مهره‌های مورد نظر و مورد اعتماد فرهاد مجیدی برای دیدار های حساس پیش رو به شمار می رفت با مصدومیت در مصاف مقابل شهرخودرو علاوه بر بازی استقلال مقابل فولاد قطعا دو بازی با آلومینیوم اراک و مس رفسنجان را هم از دست داد. بازیکنی که در این فصل برای فرهاد مجیدی حکم آچار فرانسه را داشت و با جدایی سربازها از این تیم مدتی در دفاع میانی به زمین می رفت.

کانال رسمی باشگاه استقلال در این باره اعلام کرد کادر فنی و پزشکی در تلاشند تا ستاره این تیم را به بازی هفته آخر مقابل نفت مسجد سلیمان برسانند تا خیال سرمربی استقلال بابت در اختیار بودن همه مهره هایش راخت باشد، اما خبرهای رسیده از اردوی استقلال حاکی از آن است که این موضوع همچنان در هاله‌ای از ابهام است.

در همین ارتباط از اعضای تیم استقلال شنیدیم روزبه چشمی این روزها با تجویز کادر پزشکی دو نوبت در روز فیزیوتراپی می کند تا کشیدگی همسترینگش را هرچه سریعتر از بین ببرد. لیزرتُراپی و ماساژدرمانی از جمله برنامه های این روزهای روزبه چشمی است که در دستور کارش قرار داده شده تا احتمال بازگشتش در مدت زمانی کمتر از دوهفته را بیشتر کند.

پیش از این گفته شده بود چشمی حداقل ۱۰ روز و حداکثر دو هفته زمان لازم دارد تا بتواند به شرایط مسابقه برگردد. این بازیکن در دقیقه پنجم بازی مقابل شهرخودرو از ناحیه همسترینگ دچار کشیدگی شد و با همان شرایط، ۴۰ دقیقه در زمین باقی ماند تا بین دو نیمه با زبیر نیک نفس تعویض شود.

ناگفته نماند؛ دیدار هفته پایانی استقلال روز هشتم خرداد در تهران مقابل نفت مسجد سلیمان برگزار می شود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج