جاباما
۱۲۱۶۱۰۴
۳ نظر
۱۱۷۷
۳ نظر
۱۱۷۷
پ

پیام آخر عزت‌اللهی خطاب به یحیی و فرهاد!

در ۴۸ ساعت گذشته شایعات زیادی پیرامون انتقال سعید عزت‌اللهی به یکی از دو تیم پرسپولیس و استقلال در فضای مجازی منتشر شده است.

ورزش سه: سعید عزت‌اللهی پس از یک دوره کوتاه حضور قرضی در تیم الغرافه با پایان قراردادش به تیم وایله بازگشته است. عزت اللهی در نیم فصل گذشته در حالی پیراهن الغرافه را برتن کرد که برای چیزی حدود ده سال متوالی در فوتبال اروپا حضور داشت و این نخستین تجربه آسیایی‌اش پس از ملوان محسوب می‌شد.

با این حال او در شرایطی به حضورش در الغرافه خاتمه داد که حالا شایعات زیادی را پیرامون انتقال به ایران روی سر خود می‌بیند. از یک سو اخبار پیرامون علاقه فرهاد مجیدی به بازیکنی در قواره عزت اللهی منتشر شده و در سوی دیگر، از مذاکره پرسپولیس برای جذب این هافبک ملی‌پوش از طریق مرتضی پورعلی‌گنجی (!) در صفحات مجازی دست به دست می‌شود.

گفت می‌شود پرسپولیس او را برای جایگزینی رضا اسدی در نظر گرفته تا در فصل جدید با زوج محمد خدابنده‌لو و سعید عزت اللهی (در صورت جدایی سرلک) پای به میدان بگذارد.

اگرچه احتمال اینکه عزت‌اللهی در فهرست یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی باشد، اندک نیست اما دو مانع عمده بر سر انتقال او به یکی از دو تیم پایتخت وجود دارد.

پیام آخر عزت‌اللهی خطاب به یحیی و فرهاد!

 

عزت اللهی شایعات پیرامون انتقال به پرسپولیس را «شایعات بی پایه و اساس و طبیعی نقل و انتقالات» می‌داند.

از یک سو عزت اللهی هنوز برای یک سال دیگر عضو وایله بولدکلاب دانمارک است و باوجود اینکه با سقوط این تیم به لیگ دسته یک دانمارک، هافبک ایرانی قصد ماندن در وایله را ندارد اما به هر حال برای جدایی باید نظر باشگاه جلب شود.

نکته مهم این که الغرافه با انجام هزینه میلیون دلاری، عزت اللهی را به صورت قرضی به خدمت گرفت و در چنین شرایطی دو باشگاه تهرانی شانس چندانی برای جذب او نخواهند داشت. خصوصا اینکه اساسا باشگاه پرسپولیس علاقه‌ای به پرداخت رقم رضایت نامه حتی برای بازیکنان داخلی هم نشان نداده و به آنها اعلام می‌کند که خودشان پیگیر فسخ قرارداد شوند.

این موضوع تا حدی برای وایله اهمیت دارد که آنها در خبر مربوط به انتقال قرضی عزت اللهی به الغرافه نیز به سود مالی قابل توجه اشاره کردند و خود او هم در مصاحبه‌ای توضیح داد که رقم مربوط به انتقال از فروش بسیاری بازیکنان هم بیشتر بود.

اما مانع دوم که شاید از اولی هم مهم‌تر باشد، تصمیم عزت اللهی برای بازی در خارج از کشور و ترجیحا لیگ‌های اروپایی است. عزت اللهی ۲۵ ساله با حضور ثابت در لیگ برتر دانمارک فرم بسیار خوبی پیدا کرد و نشان داد که می‌تواند نقش بازیکنی کلیدی در سطح اول یکی از لیگ‌های رقاره سبز را داشته باشد و به همین خاطر ترجیح می‌دهد فعلا در اروپا بماند.

پیام آخر عزت‌اللهی خطاب به یحیی و فرهاد!

 

هافبک شماره شش تیم ملی در واکنش به شایعات بازگشت به ایران همیشه گفته که احترام ویژه‌ای برای تیم‌های ایرانی و طرفدارانشان قائل است اما ترجیح می‌دهد در خارج از کشور بازی کند.

این علاقه او به خصوص در سال منتهی به جام جهانی دو چندان هم می‌شود چرا که امکان دارد بعد از این رقابت‌ها یا جام ملتها او انتقالی بزرگتر را تجربه کند.

بنابراین انتقال شماره شش تیم ملی به پرسپولیس یک انتقال بزرگ بسیار دشوار در تابستان پیش رو خواهد بود که اگر رقم بخورد، شاید بزرگترین شگفتی بازار تابستانی ایران هم باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      بدبخت برو تو تیمها ی دسته پنج و شش بازی کن اصلا توکی هستی که بخای بیای پرسپولیس

    • ناشناس

      خخخخخ تو به اون میگی بدبخت

    • آرش کمانگیر

      الغرافه شد تیم اروپایی؟یا همون پول بگید تموم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج