جاباما
۱۲۱۶۳۴۱
۴۶۷
۴۶۷
پ

عابدزاده در مسیر جدایی از پونفرادینا؟

پونفرادینا با امیر عابدزاده فصل را خوب شروع کرد و به نظر می‌رسید می‌توانند در انتهای فصل یکی از تیم‌هایی باشند که شانس صعود به لالیگا را خواهند داشت اما استارت خوب آنها در ادامه خوب پیش نرفت و درنهایت با وجود نمایش خوب عابدزاده در درون دروازه نتوانستند جایی در بین ۶ تیم برتر مسابقات پیدا کرده و برای فصل بعد هم در لالیگای‌۲ باقی ماندند.

فرهیخگان: پونفرادینا با امیر عابدزاده فصل را خوب شروع کرد و به نظر می‌رسید می‌توانند در انتهای فصل یکی از تیم‌هایی باشند که شانس صعود به لالیگا را خواهند داشت اما استارت خوب آنها در ادامه خوب پیش نرفت و درنهایت با وجود نمایش خوب عابدزاده در درون دروازه نتوانستند جایی در بین ۶ تیم برتر مسابقات پیدا کرده و برای فصل بعد هم در لالیگای‌۲ باقی ماندند.

پونفرادینا که در ۶ بازی نخست خود ۵ برد به دست آورده بود در ۶ مسابقه بعدی هیچ بردی به دست نیاورد و درنهایت با دو شکست در دیدارهای اخیر خود عملا از جمع ۶ تیم برتر مسابقات خارج شد. به این ترتیب با توجه به اینکه ۲ تیم برتر این رقابت‌ها مستقیما راهی پلی‌آف می‌شوند و ۴ تیم سوم تا ششم نیز در پلی‌آف صعود برای سومین سهمیه باقی‌مانده رقابت می‌کنند، یاران عابدزاده با وجود اینکه در طول فصل نشان دادند حداقل شایستگی حضور در پلی‌آف را دارند اما درنهایت به دلیل اشتباهات و کم‌تجربگی خود نتوانستند جایگاه مناسبی در جدول به دست آورند.

عابدزاده که یکی از بازیکنان شاخص پونفرادینا در این فصل بود و بارها با واکنش‌های خوب خود امتیازات را به حساب تیمش واریز کرد در نیم‌فصل با پیشنهاد خوبی از سویا روبه‌رو بود و می‌توانست راهی این تیم مطرح لالیگایی شود تا احتمالا به‌عنوان گلر دو در این تیم که فصل را با عنوان چهارمی لالیگا به پایان برد و توانست جواز حضور در لیگ قهرمانان فصل را به دست آورد مشغول به کار شود اما ترجیح داد در پونفرادینا بماند و برای صعود به لالیگا با این تیم بجنگد.

عابدزاده پیش از آخرین بازی تیمش در لالیگای۲ که دیشب برگزار شد در متنی از هواداران باشگاه بابت حمایت‌هایشان در طول فصل تشکر کرد که برخی معتقد بودند این به‌نوعی خداحافظی او با هواداران است و احتمالا در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد. البته عابدزاده یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد، اما رویایش برای بازی در لالیگا احتمالا باعث می‌شود تا در صورت دریافت پیشنهادی از تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها در تابستان به باشگاه جدیدی نقل مکان کند.

سایت «اینفوبیرزو» درباره شرایط او می‌نویسد: «درحالی که هنوز تکلیف پرز بولو، سرمربی پونفرادینا برای فصل آینده مشخص نیست یکی از بازیکنان این تیم نیز با انشتار متنی در اینستاگرامش از هواداران تشکر کرد تا شایعه جدایی‌اش از این تیم قوت بگیرد. امیر عابدزاده، گلر ایرانی در متنی که شبیه به خداحافظی است از هواداران اسپانیایی تشکر کرد که در نخستین فصل حضورش در این کشور و این تیم از او حمایت کردند. او می‌گوید از اینکه در این تیم در همه شرایط از او حمایت شده و مورد تشویق قرار گرفته تشکر کرده و اینکه این اتفاقات همیشه در خاطرش خواهد ماند.»

عابدزاده تا پیش از مسابقه دیشب در این فصل ۳۵ بار در لیگ برای تیمش به میدان رفت که طی آن ۴۳ گل دریافت کرد و موفق شد ۹ بار هم کلین‌شیت کند. با وجود عملکرد خوبی که او در این فصل داشت اما برخی اشتباهاتش در ناکامی‌های پونفرادینا نیز تاثیرگذار بود که آخرین نمونه آن در دیدار هفته ۴۱ برابر لگانس بود که سه گل خورد و نمایش خوبی ارائه نکرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج