۱۲۱۳۵۸۵
۴۰۵
۴۰۵
پ

اعتراف آرتتا: آرسنال در سطح لیگ قهرمانان نیست

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، به شدت از نمایش بازیکنانش در دیدار برابر نیوکاسل ناراحت و ناراضی است.

ورزش سه: آرسنال شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس به مصاف نیوکاسل رفت و با نتیجه ۰-۲ برابر این تیم شکست خورد. 

این شکست به این معناست که حالا تاتنهام فرصت بسیار خوبی دارد که بتواند با حضور در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی سهمیه حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده را از آن خود کند.

این در حالی است که تنها یک بازی تا پایان رقابت‌های لیگ برتر باقی مانده است. آرسنال در هفته آخر باید به مصاف اورتون برود و تنها در صورتی می‌تواند سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند که تاتنهام در هفته سی و هشتم برابر نوریچ شکست بخورد. 

آرتتا پس از پایان بازی شب گذشته به خبرنگاران گفت:« شب بسیار سختی بود. معمولا من سعی می‌کنم اینجا بنشینم و از بازیکنانم دفاع کنم اما با نمایشی که ما امروز از خودمان نشان داده‌ایم، انجام چنین کاری به هیچ وجه برای من آسان نیست.»

این مربی اسپانیایی درباره عملکرد نیوکاسل در این بازی اظهار داشت:« نیوکاسل صد برابر بهتر از ما بود و این در تمامی نقاط زمین از ابتدا تا انتها مشهود بود. پذیرش چنین چیزی برای ما دشوار است اما باید آن را پذیرفت و این واقعیتی است که امروز در زمین بازی رخ داد.»

 

اعتراف آرتتا: آرسنال در سطح لیگ قهرمانان نیست

 

او با انتقاد از عملکرد بازیکنانش برابر نیوکاسل اضافه کرد:« ما از اهمیت این بازی به خوبی آگاه بودیم اما عملکرد درستی ارائه نکردیم. ما نتوانستیم رقابت کنیم. ما هرگز در هیچ برهه‌ای از این دیدار کنترل بازی را در دست نگرفتیم. ما خودمان را به دردسر انداختیم و در تک تک دوئل‌هایی که رخ داد شکست خوردیم. نیوکاسل کامل شایسته پیروزی بود و باید حتی گل‌های بیشتری هم به ما می‌زد.»

سرمربی آرسنال با پذیرش مسئولیت شکست در این بازی ادامه داد:« من بیشترین مسئولیت ممکن را دارم. اگر کسی انتظاری در این فصل ایجاد کرده باشد که هیچکس در ابتدای فصل حرفی از آن نمی‌زد، همین بازیکنانی هستند که امروز در زمین بازی حضور داشتند و بازی خوبی ارائه نکردند. من همیشه از آنها دفاع کردم اما امشب دفاع کردن از عملکرد این بازیکنان کار بسیار بسیار دشواری برای من است.»

آرتتا درباره احتمال از دست رفتن سهمیه لیگ قهرمانان گفت:« نمایشی که ما ارائه کردیم به هیچ وجه در سطح لیگ قهرمانان نبود. من به شکلی باورنکردنی ناراحت و ناامید هستم. این شکست برای ما بسیار دردناک بود. همه چیز در دست خود ما بود اما حالا دیگر هیچ کنترلی روی شرایط نداریم و سرنوشت ما دیگر در دست خودمان نخواهد بود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج