جاباما
۱۲۱۶۳۶۹
۴ نظر
۱۲۶۹
۴ نظر
۱۲۶۹
پ

شروط عجیب، دروازه‌بان ملی‌پوش را مردد کرد

باشگاه پرسپولیس پیش‌نویس قرارداد مورد نظر خود را برای علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی ارسال کرده است که همین باعث شده تا گلر تیم ملی برای پرسپولیسی شدن مردد شود.

ایران ورزشی: بعد از اینکه حامد لک در فصل قبل دچار افت شد و چند گل بد را در لیگ بیست و یکم دریافت کرد، یحیی و مسئولان پرسپولیس تنها چاره و بهترین راهکار را در جذب دروازه‌بان جدید دیدند. در این بین جدایی دروازه‌بان اول تیم ملی ایران و باشگاه آنتورپ که به شکل قرضی در بواویشتای پرتغال حضور داشت برای پرسپولیس و علاقه قبلی بیرو به حضور در پرسپولیس بهانه‌ای شد تا بیرانوند مذاکرات جدی با سرخ‌ها داشته باشد و در آستانه حضور در پرسپولیس قرار بگیرد.

در چند روز گذشته پیش‌نویس‌ها و شروطی از سوی باشگاه برای بیرانوند و وکیل این بازیکن ارسال شد که موجب دلخوری آنها شده است. شروط عجیب باشگاه پرسپولیس به هیچ وجه مورد قبول وکیل دروازه‌بان شماره یک تیم ملی قرار نگرفته؛‌آن هم در شرایطی که بیرو به‌شدت علاقه دارد دوباره به پرسپولس باز گردد.

در شروط باشگاه، بندهای جالبی دیده می‌شود. به طور مثال گفته شده در صورت مصدومیت، ممکن است این بازیکن با جریمه مواجه شود. او همچنین حق مصاحبه ندارد. همچنین عدم رضایت مربی از عملکرد فنی این بازیکن به همراه چند بحث دیگر مسائلی هستند که بیرو و وکیلش را ناراحت کرده تا آنجا که روز جمعه وکیل بیرانوند به باشگاه پرسپولیس رفت و مراتب اعتراض خودش را نسبت به شروط باشگاه اعلام داشت زیرا آنها معتقدند شروط باشگاه متناقض است و کاملاً یکطرفه و به ضرر دروازه‌بان اول تیم ملی به نظر می‌رسد.

در این رابطه گفته می‌شود حتی مواردی نظیر بیماری و غیبت دروازه‌بان ملی پوش با جریمه دو و نیم درصدی از سوی باشگاه مواجه خواهد شد که این مسأله نیز به‌شدت موجب ناراحتی بیرانوند شده است. همچنین در این رابطه گفته می‌شود وکیل بیرانوند بعضی از مفاد پیش‌نویس‌های باشگاه پرسپولیس را قبول نکرده و تأکید دارد که خودش و بیرانوند با این مسائل موافق نیستند اما با وجود این، باشگاه نیز بر سر مسائل عنوان شده، تأکید دارد نکته‌ای که قرارداد بیرو با پرسپولیس را در شرایط خاصی قرار داده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرسپولیس

      باشگاه میخواد جو سازی کنه ،حالا هی دست رو دست کنید تا بیرو بره تیمی دیگه

    • رسول Rkm8

      خب یه تیکه بگن میخوان بازیکنان خوب رو از باشگاه فراری بدن .این که دیگه روشنه

    • ناشناس

      اگر خوب بود که بر نمی گشت می شد مهدی طارمی.

    • محسن

      پس سال دیگه هم قرار نیست تیم برای قهرمانی بسته بشه. از الان خداحافظ جام قهرمانی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج