adexo3
۱۲۱۶۷۳۳
۳۵۷
۳۵۷
پ

پرسپولیس با این ترفند نجات پیدا می‌کند؟

پرسپولیس برای فصل یک مسیر کهکشانی را در پیش گرفته است. آن‌ها دو ستاره بزرگ را به خدمت گرفته‌اند و حالا لایق صفت کهکشانی هستند.

فرارو: پرسپولیس بعد از پنج قهرمانی پیاپی اولین جام قرن جدید را از دست داد. آن‌ها یک فصل پرانتقاد را پشت‌سر گذاشتند و نهایتا بدون موفقیت در هیچ جامی فصل را بدون دستاورد به پایان رساندند. برای همین هم خیلی زود و بعد از مشخص شدن قهرمان زود هنگام رقابت‌ها دست به کار شدند و گرد و خاک شدیدی در بازار نقل و انتقالات به پا کردند. همیشه این وقت از فصل شایعات در بازار نقل و انتقالات بیشتر از خبر‌های رسمی شنیده می‌شد، اما پرسپولیس در همین فصل شایعات هم دو بازیکن مهم را به تیمش اضافه کرد.

 دو ملی‌پوش که از مهم‌ترین ستون‌های تیم ملی در سال‌های اخیر بودند و خارج از کشور توپ می‌زدند تصمیم گرفتند تا پیراهن پرسپولیس را به تن کنند.

به این ترتیب و تا اینجای کار و بدون استارت رسمی فصل نقل و انتقالات می‌توان گفت که پرسپولیس مسیر کهکشانی شدن را در پیش گرفته است. چرا که مرتضی پورعلی گنجی و علیرضا بیرانوند حضورشان در پرسپولیس فصل بعد قطعی شده است.

به نظر می‌رسد پرسپولیس یکی از دلایل شکستش در این فصل را در یارگیری ضعیف یا اشتباه می‌داند. برای همین هم مسیر کهکشانی شدن را در پیش گرفته است تا بتواند هم ضعف‌هایش را پوشش دهد و هم قدرتش را بر حریفانش دیکته کند. اما حضور چند ستاره بزرگ در یک تیم همیشه با خطراتی هم مواجه است. یکی از بزرگترین‌هایش وارد شدن تیم به زمین حاشیه‌هاست. چیزی که سال‌ها از پرسپولیس دور بود و در فصل قبل کم و بیش گریبان این تیم را گرفت. بسیاری معتقدند این حضور با دیسیپلین برانکو در پرسپولیس بود که این تیم را از حاشیه‌ها دور کرده بود. حالا سوال اینجاست که یحیی گل‌محمدی از پس مدیریت چنین تیم پرستاره‌ای بر می‌آید؟

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج