۱۲۱۷۳۷۱
۵۲۵
۵۲۵
پ

پایان یک گلادیاتور در خط دفاعی ایتالیا

جورجو کیه لینی بعد از دو دهه بازی برای تیم ملی ایتالیا، در جام فینالیسیما و بعد از شکست مقابل آرژانتین، به دوران ملی خود خاتمه داد.

خبرآنلاین: کیه‌لینی، مدافع ۳۷ ساله تیم ملی ایتالیا برای آخرین بار با لباس کشورش در جام فینالیسیما به میدان رفت و با چشیدن شکست مقابل آرژانیتن از بازی‌های ملی خداحافظی کرد.

تیم ملی ایتالیا بعد از ناکامی در رسیدن به جام جهانی ۲۰۱۸ روزهای دشواری را سپری می کند. آنها شب گذشته در فینال جام بین قاره ای و در استادیوم ومبلی به مصاف تیم ملی آرژانتینی رفته و در شبی که نمایش چندان خوبی ارائه نداده اند، با سه گل مغلوب آلبی سلسته شده و جام قهرمانی را از دست دادند.

اما جورجو کیه لینی، مدافع باتجربه آتزوری در ترکیب ثابت روبرتو مانچینی قرار گرفته و البته در ابتدا نیمه دوم جای خود را به لازاری داد. آرژانتین در نیمه اول و با استفاده از کندی خط دفاعی ایتالیا دو بار به گل رسید و در نهایت موفق به کسب پیروزی در این مسابقه شد. جورجو کیه لینی دیشب بازی ملی شماره ۱۳۸ خود را از دست داد و برای همیشه با لباس آتزوری وداع کرد. او در این مسابقه نمایش چندان خوبی نداشته و در نیمه اول چندین بار به هر طریقی سعی در مهار لیونل مسی داشت که البته ناکام ماند.

جورجو کیه لینی امیدوار بود آخرین بازی ملی او با فتح جام قهرمانی بین قاره ای همراه باشد، اما این اتفاق رخ نداد و در نهایت او وداع تلخی در عرصه ملی داشت. جورجو کیه لینی چندی قبل خبر از جدایی از یوونتوس بعد از نزدیک به دو دهه داد و حالا اخبار حاکی از انتقال این مدافع باتجربه و ۳۷ ساله به لیگ آمریکا در هفته های پیش رو است.

پایان یک گلادیاتور در خط دفاعی ایتالیا

پایان یک گلادیاتور در خط دفاعی ایتالیا

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج