۱۲۱۷۹۰۲
۱۳۱
۱۳۱
پ

فلیک: برابر ایتالیا اشتباهات زیادی داشتیم

سرمربی آلمان می‌گوید که تیمش در تساوی یک بر یک مقابل ایتالیا در لیگ ملت‌ها اشتباهات زیادی داشته است.

ایسنا: به نقل از بیلد، تیم ملی فوتبال آلمان در دیدار نخست خود در لیگ ملت‌های اروپا به مصاف ایتالیا رفت. ژرمن ها با وجود آنکه در این بازی با یک‌گل عقب افتادند اما گل تساوی را به ثمر رساندند. فلیک سومین مربی در تاریخ فوتبال آلمان است که در ۱۰ بازی ابتدایی حضورش در نیمکت متحمل شکست نشده است.

فلیک بعد از این دیدار گفت:  ما بازی را خوب شروع کردیم و بعد از ۱۵، ۲۰ دقیقه راه خود را گم کردیم. باید برای دیدار بعدی بهتر شویم. ما آنچه را که در تمرینات تمرین کرده بودیم در بازی به کار نبردیم و این اولین بار نیست که این اتفاق می‌افتد. ایتالیا بسیار منسجم‌تر از آن چیزی بود که انتظار داشتیم بنابراین خوب بود  که بلافاصله توانستیم گل تساوی را به دست آوریم.

او در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: لیگ ملت‌ها به شما اجازه می‌دهد همیشه با حریفان بسیار قدرتمندی روبه‌رو شوید. عملکرد ما به طور کلی امروز نسبتا منفی بود، ما باید کارهای بیشتری انجام دهیم.  

فلیک درباره حذف ایتالیا از انتخابی جام جهانی نیز گفت: ایتالیا کشوری است که با فوتبال زندگی می‌کند و نفس می‌کشد. آن‌ها از نظر دفاعی مستحکم هستند. من مانچینی و نحوه بازی تیمش در یورو ۲۰۲۰ را تحسین می‌کنم. همه ما کم کم با تماشای نحوه بازی آن‌ها در آن تورنمنت به طرفداران ایتالیا تبدیل شدیم. امیدوارم فدراسیون فوتبال ایتالیا به مانچینی زمان دهد. او بازیکن فوق العاده‌ای بود و مربی فوق العاده‌ای است که قهرمان اروپا شده است.

آلمان در دیدار بعدی خود در لیگ ملت‌های اروپا به مصاف تیم ملی فوتبال انگلیس خواهد رفت که در بازی نخست خود برابر مجارستان با یک گل شکست خورد تا در قعر جدول گروه قرار گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج