اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۱۸۶۳۱
۵۶۹
۵۶۹
پ

استرالیا یک گام به جام‌جهانی نزدیک شد

استرالیا با پیروزی دو بر یک مقابل امارات، حریف پرو در پلی آفی شد که برنده آن به عنوان چهارمین تیم، در گروه چهارم جام جهانی ۲۰۲۲ جای خواهد گرفت.

ورزش سه: دور انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در آسیا با معرفی چهار تیم صعود کننده، پیش از مراسم قرعه کشی به پایان رسید و تکلیف پلی آف انتخابی این قاره به بعد از قرعه کشی موکول شد؛ امارات (۱۲ امتیاز) و استرالیا (۱۵ امتیاز) رده های سوم دو گروه دور نهایی انتخابی آسیا را مال خود کردند تا شانس صعود به جام جهانی را از مسیر پلی آف امتحان کنند.

دو تیم استرالیا و امارات سه شنبه شب در ورزشگاه الریان قطر به مصاف هم رفتند. استرالیا که در رقابت با عربستان و ژاپن برای صعود مستقیم شکست خورده بود به دنبال پیروزی مقابل اماراتی بود که تنها یک بار (۱۹۹۰) تا کنون طعم حضور در جام جهانی را چشیده بود.

استرالیا یک گام به جام‌جهانی نزدیک شد

دیدار دو تیم در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در دقایق نخست نیمه دوم، دو گل شاهد بودیم؛ ابتدا جکسون در دقیقه 53 استرالیا را پیش انداخت ولی تنها 4 دقیقه بعد کایو بازی را به تساوی کشاند. این پایان کار نبود و در حالی که می رفت بازی به وقت های اضافه کشیده شود، استرالیا گل دوم را زد و پیروز شد. آیدین هروستیک، وینگر 25 ساله باشگاه فرانکفورت در دقیقه 83 برای بار دوم دروازه امارات را باز کرد.

استرالیا برخلاف گل اول که خیلی زود پاسخ آن را دریافت کرد، در دقایق باقی مانده از گل دوم خود به خوبی محافظت کرده و پیروز میدان شد تا حریف پرو در پلی آف بین قاره‌ای شود؛ تیمی که در مکان پنجم جدول رده بندی انتخابی جام جهانی در قاره امریکای جنوبی قرار گرفت تا از صعود مستقیم بازبماند.

استرالیا یک گام به جام‌جهانی نزدیک شد

دیدار تیم های پرو و استرالیا روز دوشنبه 23 خرداد در ورزشگاه الریان قطر برگزار خواهد شد. برنده این دیدار جواز حضور در جام جهانی 2022 را پیدا کرده و در گروه چهارم قرار می گیرد.  فرانسه، دانمارک و تونس سه تیم حاضر در این گروه هستند که یکی از دو تیم پرو یا استرالیا به آنها ملحق خواهند شد. قاره آسیا با توجه به میزبانی قطر، تا این لحظه 5 نماینده در جام جهانی دارد که اگر استرالیا هم صعود کند این عدد به 6 خواهد رسید تا جامی را شاهد باشیم که حدود یک پنجم تیم های آن آسیایی هستند.

استرالیا یک گام به جام‌جهانی نزدیک شد
هروستیک با این شوت زیبا از پشت محوطه جریمه دروازه امارات را در دقایق پایانی باز کرد تا تیمش در وقت های قانونی، پیروز بازی شود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج