اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۱۸۶۳۷
۹ نظر
۴۰۶
۹ نظر
۴۰۶
پ

داور بدیمن عمانی این‌بار ترمز امیدها را کشید

بازی امیدهای ایران – ازبکستان هم به لیست بلند بالای بازی هایی که احمد الکاف عمانی برای تیم های ایرانی بدیمن بوده، اضافه شد.

ورزش سه: تیم ملی فوتبال امید ایران مقابل ازبکستان به تساوی یک بر یک رضایت داد تا از صعود به دور حذفی رقابت های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا ناکام بماند. احمد ابوبکر سعید الکاف عمانی قضاوت این بازی را به عهده داشت؛ داوری که تیم های ایرانی هیچ گاه خاطره خوشی از او نداشته اند و این بار هم در حذف تیم ملی امید ردپایی از اشتباهات و تصمیمات او دیده شد.

بحث برانگیزترین صحنه داوری بازی ایران و ازبکستان را در دقیقه ۸۵ شاهد بودیم؛ جایی که توپ داخل محوطه جریمه به دست بازیکن ازبک برخورد کرد اما الکاف اعتقادی به خطای پنالتی نداشت و بعد از بازبینی صحنه در VAR هم روی تصمیم خود ایستاد تا شانس بزرگی را از شاگردان مهدوی کیا بگیرد. 

در شرایطی که امیدهای ایران بعد از این صحنه و در دقایق باقی مانده، چهره ای کاملا تهاجمی به خود گرفته بودند، در حین آخرین حمله خود که می رفت خطرساز شود، با سوت بی موقع داور بازی مواجه شدند. الکاف برخلاف عرف معمول، وسط یک حمله خطرناک، به نشانه پایان بازی در سوت خود دمید تا بازی را به پایان برساند که جز یک پنالتی مشکوک، اکثر صحنه های ۵۰-۵۰ آن را به ضرر ایران گرفته بود.

داور بدیمن عمانی این‌بار ترمز امیدها را کشید

این گونه بود که بازی ایران و ازبکستان که به حذف تیم ملی امید انجامید، به لیست بلند بالای بازی هایی که احمد الکاف عمانی برای تیم های ایرانی بدیمن بوده، اضافه شد. این داور در طول بازی هم بدون توجه به رده سنی مسابقات و سن پایین بازیکنان، رفتارهای تند و خشنی با آنها داشت که از یک داور باتجربه بعید بود.

این داور عمانی در اکثر بازی هایی که برای تیم های ایرانی سوت زده، نتیجه آن بازی ها با شکست تیم های ایرانی همراه بوده است. شکست استقلال خوزستان برابر لخویا، باخت های تراکتور به الاهلی و الاتحاد و شکست سال گذشته استقلال به پاختاکور (یک پنالتی واضح برای نماینده ایران گرفته نشد) از جمله دیدارهایی بودند که احمد الکاف عمانی در آن ها قاضی میدان بود. او همچنین بازی برگشت پرسپولیس و کاشیما در استادیوم آزادی را که با تساوی بدون گل به پایان رسید و قهرمانی آسیا از دست شاگردان برانکو پرید را داوری کرد.

داور بدیمن عمانی این‌بار ترمز امیدها را کشید

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      یه داور بی شرف بود

    • ناشناس

      مهدوی کیا مربیه آخه؟؟؟؟ داور بد یمن

    • پیروز

      خدایی تیم مهدوی کیا بازی نکرد دیگه هر باختی به گردن داور نیندازید

    • ناشناس

      گناه خودمان را به پای داور نگذاریم

    • عاقبت

      عاقبت ندونم کاری و سلیقه رنگی داشتن همین میشه

    • یوسف

      کم تخیلی بنویس تیم بد بود این تیم فقط بدون دلال بازی به المپیک میره

    • منتقد

      کوروش بخواب همه بیدارن !

    • ناشناس

      ما همیشه کارمون به خط آخر واگذار میکنیم. فقط خودشون مقصر بودند. باید یک یا دو اشتباه را در بازی‌ها از طرف داور قبول کنیم.

    • ناشناس

      چرا هر باختی به گردن داور میاندازن تیم بد بازی کرده میگن داور اگه میبرد مگفتن خودما واقعا برای فوتبال ایران باید تاسف خورد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج