۱۲۱۸۷۳۰
۱۰۲۰
۱۰۲۰
پ

ادعای عجیب و قابل بحث بازیکن سابق استقلال

بازیکن سابق استقلال گفت:‌ مافیا باعث خروجم از استقلال شدند. وقتی در یک نیم فصل یک بازی انجام دادم و یک گل به ثمر رساندم؛ اما ۶ مهاجم در یک نیم فصل یک گل برسانند. آن وقت من را به خاطر شرایطی که گفتم از تیم خارج کردند!

ایلنا: جابر انصاری در خصوص آخرین شرایط خودش که مدتی از میادین فوتبال به دور است، اظهار داشت: بعد از اینکه از استقلال جدا شدم به پیکان رفتم و متاسفانه چند روز بعد در تمرینات مصدوم شدم. مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی کار را برایم سخت کرد. بعد از آن به آلومینیوم اراک رفتم و شرایط نسبتاً خوبی را تجربه کردم تا اینکه رسول خطیبی به این تیم آمد. آن وقت دیگر شرایط طوری نبود که با این تیم ادامه همکاری بدهم و از آنجا جدا شدم.

وی افزود: ۲ هفته مانده به نیم فصل اول با نساجی به توافق اولیه رسیدم که به این تیم اضافه شوم. اما بعد از ۲ هفته متوجه شد بعضی دلال‌های فوتبالی صحبت‌هایی را مطرح کردند و به قول خودشان زیرآبم را زدند! بعد از آن دیگر شرایطی نبود که به تیم لیگ برتری بروم. از لیگ دسته یک پیشنهاد داشتم؛ اما قصد نداشتم در لیگ دسته یک بازی کنم. به همین دلیل در این مدت مشغول بدنسازی و آماده‌سازی خودم هستم تا از شروع فصل بعد توانایی‌ام را نشان بدهم. من به این فوتبال برمی‌گردم و حقم را می‌گیرم.

بازیکن سابق استقلال در مورد جدایی‌اش از جمع آبی‌پوشان گفت: وقتی به استقلال منتقل شدم در کیش اردوی تدارکاتی برگزار کردیم. او به من و فرشید اسماعیلی گفت شما نیاز ندارید که در بازی تدارکاتی به صورت ثابت بازی کنید و بهتر است انرژی‌تان صرف بازی‌های رسمی شود. از سبک بازی ما دو نفر خیلی استقبال می‌کرد. با این حال وقتی به نیم فصل رسیدیم سرمربی آلمانی با من جلسه گذاشت و به من گفت دو نفر از بازیکنان قصد دارند با لباس استقلال خداحافظی کنند، نمی توانم آنها را از لیست خارج کنم. یک مهاجم هم از هفته سوم به تیم آمده و نمی‌توانم او را کنار بگذارم. بنابراین تو گزینه خروجم از استقلال هستی! آنجا بود که متوجه تاثیر ارتباطات در فوتبال شدم.

وی افزود: مافیا باعث خروجم از استقلال شدند. از نظر آماری وقتی در یک نیم فصل یک بازی انجام دادم و یک گل به ثمر رساندم؛ اما بقیه مهاجمان وقت در یک نیم فصل یک گل به ثمر رساندند. آن وقت من را به دلیل شرایطی که گفتم از تیم خارج کردند! البته شفر با من رابطه خیلی خوبی داشت، اما افرادی در این میان بودند که به خاطر حفظ منافع مافیایی باعث خروجم از استقلال شدند و من ثابت کردند در فوتبال ما ارتباطات حرف اول را می‌زنند. اما هیچ وقت فراموش نمی‌کنم وقتی مصدوم شدم اولین نفر شفر برایم پیام فرستاد و به من دلداری داد.

ادعای عجیب و قابل بحث بازیکن سابق استقلال

انصاری درباره لقب «جابر آهنی»‌ تصریح کرد:‌ در مدت حضورم در استقلال صحبت‌های زیادی خطاب به من انجام شد. یک وقت می گفتند بازیکن خوبی نیستم. یک وقت گفتند تو به خاطر توپ‌های زیادی که به تیرک میزنی جابر آهنی هستید. وقتی مهاجمی در موقعیت‌های زیادی قرار می‌گیرد مگر از توانایی‌اش نیست؟ چرا آن زمان بقیه مهاجمان این قدر صاحب موقعیت نمی‌شدند؟ به هر حال هر چقدر بیشتر یک مهاجم صاحب موقعیت شود، احتمال گلزنی‌اش بالاتر می‌رود. در این شرایط فکر کنید من مانند بقیه ارتباطاتی نداشتم که در استقلال حفظ شوم. وگرنه امکان ارائه فرصت بیشتر به من وجود داشت.

وی با اشاره به قهرمانی استقلال در لیگ بیست و یکم، عنوان کرد: فرهاد مجیدی از اسطوره‌های باشگاه استقلال است و خدا را شکر تیم توانست این فصل قهرمان شود. تیم به چیزی که حقش بود، رسید و جواب زحمت‌هایش را گرفت. جا دارد به هواداران خوش قلب آبی تبریک بگویم دارد.

بازیکن سابق استقلال درباره حضور همکاری احتمالی استقلال و نکونام تصریح کرد:‌ جواد نکونام بازیکن بزرگی بوده که سابقه بازی در لالیگا و تیم‌های بزرگ را داشته است. همچنین کاپیتان تیم ملی بوده و در زمان مربیگری هم خودش را ثابت کرد. قطعاً نکونام با پتانسیل بالایی که دارد در استقلال هم می‌تواند موفق شود. البته هواداران باید به او اعتماد کنند و به او زمان بدهند تا برنامه‌هایش را در تیم اجرا کند.

انصاری در پاسخ به این سوال که هنوز با همبازی‌های سابقش در استقلال ارتباط دارد، گفت: با آنها ارتباط خوبی دارم و بعضی و بیشتر وقت‌ها اگر زمان و برنامه تمرینات تیم‌شان اجازه بدهد به صورت اختصاصی هم با یکدیگر تمرین می‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج