۱۲۱۸۹۰۵
۹۱۳
۹۱۳
پ

دلیل استعفای نویدکیا مشخص شد

محمدرضا ساکت مدیرعامل سپاهان به جدایی محرم نویدکیا واکنش نشان داد.

خبرآنلاین: صبح امروز باشگاه سپاهان با انتشار اطلاعیه‌ای از استعفای محرم نویدکیا سرمربی این تیم فوتبال این باشگاه خبر داد.

تیم سپاهان در ابتدای این فصل با هدایت نویدکیا عملکرد خوبی در نقل و انتقالات لیگ برتر داشت. با توجه به اینکه انتظارها از طلایی پوشان پس از چند سال ناکامی در قهرمانی لیگ بالا رفته بود اما سپاهان نویدکیا در نهایت به مقام سومی در این رقابت ها قناعت کرد. در همین راستا سرمربی محبوب اصفهانی ها از سپاهان استعفا داد و جدایی نویدکیا با شایعاتی همراه شد اما محمدرضا ساکت مدیرعامل این باشگاه به این شایعات واکنش نشان داد.

ساکت درخصوص استعفای نویدکیا از سپاهان اظهار کرد: درحالیکه مجموعه باشگاه از کیفیت فنی و عملکرد سپاهان رضایت داشت و حتی هفته پیش به صورت رسمی و در راستای سیاست سه ساله باشگاه بحث ادامه همکاری با محرم نویدکیا مطرح شده بود اما سرمربی به دلیل مشکلات شخصی و نگرانی از عدم امکان کمک به سپاهان و دغدغه و انتظارات هواداران این تیم تصمیم به استعفا گرفتند.

ساکت ادامه داد: مجموعه باشگاه با توجه به اینکه این مساله در دفعات قبل هم بوجود آمده بود مثل گذشته باز هم تمام سعی و تلاش در راستای ادامه همکاری با نویدکیا انجام شد اما سرمربی به دلایل مشکلات شخصی عملا امکان ادامه همکاری نداشتند.

مدیرعامل سپاهان متذکر شد: به هواداران و علاقه مندان این باشگاه توصیه میکنیم که به شایعات و خبرسازی ها درخصوص نام های مطرح شده برای جانشینی سرمربی توجه نکنند و تمام اخبار نهایی و موثق را از رسانه رسمی باشگاه سپاهان دنبال کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج