۱۲۱۹۰۱۵
۳۶۷
۳۶۷
پ

الکس نوری، گزینه سرمربی‌گری تراکتور شد

مربی ایرانی - آلمانی شاغل در تیم ملی آمریکا، از سوی مدیران باشگاه تراکتور به عنوان گزینه مدنظر برای سرمربی گری این تیم انتخاب شد.

جی پلاس: تراکتور یکی از ضعیف ترین فصول خود را در لیگ بیست و یکم تجربه کرد و اگر ساغلام نبود، شاید این تیم سقوط می کرد اما برای فصل آینده، ساغلام تا حدودی دستمزد خود را افزایش داده و مدیر تراکتور می گوید در صورت عدم توافق با این مربی ترکیه ای، الکس نوری گزینه مدنظر این باشگاه است.

میر معصوم سهرابی، درباره گزینه هدایت این تیم برای فصل آینده گفت که اولویت نخست آن‌ها ساغلام است:

*هیات مدیره ما جلسات خوبی برگزار کرده و طبق خروجی این جلسات هم اولویت با ساغلام است. بتوانیم فصل آینده هم با وی همکاری کنیم.

*ساغلام رقمی بیش از توافق قبلی را خواستار شده و شنیده می‌شود اگر طرفین برای ادامه همکاری با هم به توافق نرسند، الکساندر نوری گزینه تراکتور خواهد شد. فصل گذشته توافقی یک و نیم ساله با ساغلام داشتیم که نیم‌فصل آن را قرارداد رسمی اعلام کردیم. برای امسال هم روی مبلغی توافق کردیم. اما متاسفانه این توافق مقداری توسط ساغلام تغییر یافت. ما مبلغ قبلی را به هیأت مدیره برده بودیم و آن را مصوب کردیم. برای همین برای مبلغ جدید باید مصوبه و شرایط جدیدی از هیأت مدیره می‌گرفتیم.

*ساغلام شرایطش را عوض کرده به همین دلیل ما هم باید شرایط جدید خود را درنظر بگیریم. شرایط جدید خود را آماده کرده و برای ساغلام فرستادیم. او هم آنها را مطالعه خواهد کرد و نظر نهایی‌اش را می‌دهد.

*ما و هوادارانمان از ساغلام راضی هستیم و او هم از تراکتور رضایت دارد. جلسات ما همیشه در جوی خوبی برگزار شده زیرا هدف و فکر ما این است در فضای خوب و مسالمت‌آمیزی همکاری کنیم. هیچ‌یک از طرفین هم به یکدیگر اولتیماتوم و ضرب الاجل نداده‌اند، اما ساغلام و وکیلش باید شرایط ما را مطالعه کنند. همانگونه که وکیل و نماینده حقوقی تراکتور باید شرایط اعلام شده از طرف مقابل را مطالعه کند تا هر دو طرف از این مسائل منتفع شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج